banda розробили кампанію для простого морозива
26 Авг 2021, 18:20

banda розробили кампанію для простого морозива

banda розробили нову бренд-стратегію та рекламну кампанію для морозива Моржо. Виробнику справжнього пломбіру потрібно було виділитися в точках продажу та стати єдиним вибором для покупця, коли хочеться простого морозива.

Справжній пломбір — це певна кількість жирів та ще цілий чек-ліст норм ДСТУ. Але цього майже ніхто не знає. Більшість не відрізняє пломбір від простого білого морозива.

З’ясувалося, що майже всі ділять морозиво на просте і якесь з наворотами. Також стало зрозуміло, що у людей рідко бувають улюблені бренди морозива, і майже завжди вони приймають рішення в точці продажу біля холодильника. Так сформувалось просте завдання для нашої рекламної кампанії:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Коли в магазині люди обирають просте морозиво, вони мають пригадати Моржо»

Стратегію вибудували навколо доволі сміливої ідеї для категорії: більшість реклами співає та кричить про морозиво зі смаковими «приколами», а Моржо, навпаки, буде асоціюватися з простим.
Максим Борітко
Creative Director Banda Agency

Так головним героєм відео стала пачка Моржо: весь ролик як довгий пекшот, але пекшот з драматургією, діалогами і позицією бренда.

Слоган кампанії придумали з шести літер, п’ять з яких – назва бренду.

Расскажите друзьям про новость