banda розробили нову бренд-стратегію та рекламну кампанію для морозива Моржо. Виробнику справжнього пломбіру потрібно було виділитися в точках продажу та стати єдиним вибором для покупця, коли хочеться простого морозива.
Справжній пломбір — це певна кількість жирів та ще цілий чек-ліст норм ДСТУ. Але цього майже ніхто не знає. Більшість не відрізняє пломбір від простого білого морозива.
З’ясувалося, що майже всі ділять морозиво на просте і якесь з наворотами. Також стало зрозуміло, що у людей рідко бувають улюблені бренди морозива, і майже завжди вони приймають рішення в точці продажу біля холодильника. Так сформувалось просте завдання для нашої рекламної кампанії:
«Коли в магазині люди обирають просте морозиво, вони мають пригадати Моржо»
Так головним героєм відео стала пачка Моржо: весь ролик як довгий пекшот, але пекшот з драматургією, діалогами і позицією бренда.
Слоган кампанії придумали з шести літер, п’ять з яких – назва бренду.