АШАН рекламує WOW-тижні у промо від AIMBULANCE
11 Окт 2021, 16:41

АШАН рекламує WOW-тижні у промо від AIMBULANCE

Маркетингова агенція AIMBULANCE розробила комунікацію для кампанії WOW-тижнів від АШАН. Мета кампанії — стимулювати попит на період WOW-тижнів впродовж місяця.

«Компанія АШАН завжди слідує своїм цінностям та стратегії, в основах яких є наш слоган «З тобою у кожному моменті» та направлення Culture Food. Подія «це WOW по-моєму» кращий спосіб відобразити їх для нашого клієнта, підвищити впізнаваність бренду та продемонструвати, що ми — З тобою у кожному моменті!», — зазначає Тамара Скурська marketing manager компании АШАН.

«Завдання комунікації бренду згідно Байрону Шарпу – підвищувати ментальну доступність і пов’язувати бренд із категорією знову і знову. Кампанія WOW-тижнів для АШАН вирішує це завдання.», — зазначає Віт Георгієв, стратегічний директор AIMBULANCE. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость