АШАН рекламує WOW-тижні у промо від AIMBULANCE
11 Окт 2021, 16:41

АШАН рекламує WOW-тижні у промо від AIMBULANCE

Маркетингова агенція AIMBULANCE розробила комунікацію для кампанії WOW-тижнів від АШАН. Мета кампанії — стимулювати попит на період WOW-тижнів впродовж місяця.

«Компанія АШАН завжди слідує своїм цінностям та стратегії, в основах яких є наш слоган «З тобою у кожному моменті» та направлення Culture Food. Подія «це WOW по-моєму» кращий спосіб відобразити їх для нашого клієнта, підвищити впізнаваність бренду та продемонструвати, що ми — З тобою у кожному моменті!», — зазначає Тамара Скурська marketing manager компании АШАН.

«Завдання комунікації бренду згідно Байрону Шарпу – підвищувати ментальну доступність і пов’язувати бренд із категорією знову і знову. Кампанія WOW-тижнів для АШАН вирішує це завдання.», — зазначає Віт Георгієв, стратегічний директор AIMBULANCE. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость