28 Сен 2019, 14:04

Art Nation розповідає про безтурботне життя гуся в новій квартирі за допомогою стікерів

Веселий та іронічний інтернет-мем з Facebook Гусь тепер у Telegram. Компанія Art Nation, правовласник бренда, в рамках колаборації з компанією KAN Development, розробила 11 стікерів, які розповідають про безтурботне життя Гуся у новій квартирі. Тепер емоції стосовно переїзду або зустрічі з улюбленим сусідом можна передати через стікери з Гусем.
Стікерпак розроблявся для комунікації KAN Development з клієнтами. Мета — показати добросусідське та комфортне життя. Завдяки гумору Гуся такі цінності можна донести легко та ненав'язливо. 

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

 «Ми розробили стікерпак для нашого партнера — KAN Development. Але завантажити його може будь-який користувач Telegram, щоб використовувати для спілкування з сусідами. Гуся знають і люблять. Його аудиторія користується різними digital-каналами для повсякденного спілкування, тому створення стікерпаку було лише питанням часу для нас. Тема переїзду та знайомства з сусідами актуальна для багатьох, тому ми вирішили показати саме її. Далі плануємо розвивати цю тему й розширювати стікерпак», — коментує менеджер з маркетингових комунікацій Art Nation Дар’я Савченко.
В рамках партнерства компанія Art Nation створює також анімаційний ролик з Гусем та Facebook-комікс на тему пошуку житла та переїзду.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео