Антикризова реклама: «Я упругая сарделька, мною быстро овладей-ка!»
11 Фев 2009, 18:16

Антикризова реклама: «Я упругая сарделька, мною быстро овладей-ка!»

Ці та інші відверто смішні та провокативні слогани висять у магазинах торгової мережі "Сільпо" вже більше місяця. Наклейки та воблери з дворядковою характеристикою продукту висять якраз на стенді, де вона представлена.

Антикризова реклама: «Я упругая сарделька, мною быстро овладей-ка!»

"Реклама з'явилась спочатку в декількох магазинах Києва — ми перевіряли, як відреагують покупці. А зараз є майже у всіх магазинах. Знімати поки не збираємося, навпаки — з'являються нові", — розповів "Українській правді. Життя" віце-президент по маркетингу Fozzy Group Михайло Дуднік.

Він переконує, що ця реклама є зовсім некомерційною, і мала не меті змусити покупців посміхнутись. Хоча здається, слоган на зразок "Я — хрю-хрю от свинки мясо, мне желудки ваши снятся" може радше змусити потенційного покупця передумати купувати щось м'ясне.

Дуднік каже, що цей віршик, як і всі інші — просто жарт.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

"Якщо вірші могли б робити такий вплив на світ, то він уже давним-давно став би набагато краще і досконаліший", — каже він і додає, що навряд чи хтось передумає купувати свининку після прочитання цього слогана.

Хто є автором цього креативу, Fozzy Group воліє не розказувати, але кажуть, що це їхня власна ідея. Тут вони обійшлись без допомоги рекламного агентства.

У бажанні розвеселити засмучених кризою покупців керівник Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко бачить іншу мотивацію.

"Сьогодні більшість рекламодавців в пошуках економії починають використовувати власні ресурси для створення реклами. Замість замовлення роботи в рекламних агентств, або хоча б наймання дизайнерів на певний вид роботи, малювати та придумувати слогани починають секретарі, заступники директора з продажів і т.д. Як наслідок — абсолютно непрофесійні "творіння", — розповів Артем Біденко.

"Мені здається, задумка була хороша, але в цілях економії її довірили непрофесіоналам. Втім, за принципом вірусного маркетингу це, скоріше, приверне увагу до "Сільпо" і зробить достатньо позитивний піар мережі. Але вже другий, хто використає таку "технологію", потрапить в тотальне нерозуміння споживача", — переконаний експерт.

І додає, що в будь-якому разі, "такі витвори мають ретельно перевірятися на фокус-групах, яких, я впевнений, Сільпо не проводило. Також було б правильно розміщати такі творіння державною мовою, як того вимагає законодавство та повага до покупців".

 

Расскажите друзьям про новость