До 16 червня 2020 року триває реєстрація на конкурс Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020. Нагадаємо, у рамках конкурсу учасники (представники відділу маркетингу компанії/брендів віком до 30 років) за 24 години створюють комунікаційну стратегію за брифом неприбуткової організації.
Відповідно до правил конкурсу, зареєстровані учасники отримають бриф 19 червня 2020 року. Тож до цього часу про завдання конкурсу учасники не дізнаються. Щоб привідкрити завісу таємничості, анонсуємо організації, що підготували бриф для молодих маркетологів. Новина №1 – у Young Marketers Competition Ukraine таких партнерів два.
1. Всеукраїнський молодіжний центр – це державна установа при Міністерстві молоді та спорту України, створена у березні 2019 року. Центр покликаний сприяти реалізації потенціалу молоді, координації та мережуванню молодіжної інфраструктури по всій країні. Розташований в Києві на вулиці Еспланадна, 17. Пріоритетними напрямками діяльності центру є розвиток молодіжної інфраструктури, активізація участі та розвиток компетентностей і спроможностей молоді.
Всеукраїнський молодіжний центр відкритий до співпраці та взаємовигідних колаборацій. Команда центру активно залучає партнерів до співпраці в рамках загальнодержавних програм в сфері реалізації молодіжної політики, адвокації спільних проектів на всіх рівнях, інформаційної взаємодії, а також надає локацію та обладнання для проведення заходів і подій.
Директор Всеукраїнського молодіжного центру Сергій Кривогуз коментує: “Ми живемо в час надзвичайно стрімкої діджиталізації. Якщо кількадесят років тому люди мали дуже слабке уявлення про те, що таке маркетинг, то зараз це один з найбільш популярних напрямків для вивчення серед молоді. І, варто зазначити, попит виправдовує пропозицію. Не достатньо лише мати круті ідеї, недостатньо навіть лише втілювати їх. Якщо хочеш, щоб ідеї та справи були почутими, були реальними – навчися комунікувати так, щоб тебе чули. Це велике мистецтво. Світу потрібні такі митці. А Україні сьогодні – особливо!”
Заступник директора Всеукраїнського молодіжного центру Андрій Атрощенко зазначив: «Створення та імплементація креативних комунікаційних стратегій, орієнтованих на активізацію молоді, є вимогою сучасного цифрового світу та найкращим засобом достукатися до нашої аудиторії. Сьогодні молодь вже не уявляє своє життя без постійного доступу до інтернету та споживання контенту, який, в свою чергу, безпосередньо або опосередковано, впливає на формування їх світогляду та особистості. Ми з великим ентузіазмом стали партнером конкурсу Young Lions Marketers Competition Ukraine та беремо на себе зобов’язання використати всі стратегії, створені учасниками, через мережу молодіжних центрів по всій країні. Бажаю всім учасникам натхнення та перемоги!»
2. UCBI ІІ – Проект «Зміцнення громадської довіри». У квітні 2017 року Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) розпочало другий етап Проекту «Зміцнення громадської довіри», орієнтуючись на історичні демократичні зміни в Україні. Певні зміни вже відбуваються на загальнодержавному рівні та, на жаль, досі залишаються невирішеними питання щодо політичних та соціальних розбіжностей у суспільстві, зовнішньої загрози, нестабільної економіки та агресивної пропаганди, які становлять загрозу національній єдності та успішному розвитку реформ. Проект USAID «Зміцнення громадської довіри» (UCBI ІІ) має на меті підтримати прогресивні зміни в Україні та сприяти національній єдності шляхом вирішення визначених питань. Зокрема UCBI ІІ підтримує програми, котрі створюють можливості для позитивних змін на місцевому, регіональному та національному рівнях та сприяють підвищенню громадського оптимізму. Один з підходів, котрий застосовує UCBI ІІ є підтримка та демонстрація як активні українці успішно змінюють та розвивають країну.
Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, голова правління Асоціації Креативних Індустрій України CIAU зазначає: «Для нас дуже важливо, щоб YMC був не „черговим“ конкурсом, а реальною можливістю прояву соціальної позиції для брендів. А стратегії учасників були застосовані для реальних змін. Нам пощастило із партнерами, які зацікавлені взяти до уваги пропозиції учасників та імплементувати їх в свої комунікації. Як для дебютного конкурсу — це надзвичайна можливість. Впевнені, що це партнерство у рамках конкурсу та в подальшому буде успішним та ефективним».
Шадрак Людеман (Shadrach Ludeman), представник USAID/OTI в Україні: «Ми раді у партнерстві з ДІ «Всеукраїнський молодіжний центр» надати бриф для Young Lions Marketers Competition Ukraine. Основна мета UCBI ІІ – підвищити рівень прийняття української громадянської ідентичності, заснованої на спільних цінностях. Цю мету ми досягаємо через ряд підходів одним з яких є демонстрація як активні українці змінюють та розвивають країну. Для нашої програми даний конкурс є новою та надзвичайно хорошою можливістю розпочати колаборацію з соціально відповідальними компаніями для досягнення спільної мети».
Нагадаємо, в учасників буде можливість поставити запитання щодо завдань брифу під час онлайн-брифінгу 19 червня 2020 року. До трансляції також долучиться представник оргкомітету YMC Ukraine, офіційний представник Cannes Lions в Україні, щоб відповісти на організаційні питання конкурсу.
Команда, яка за результатами голосування журі буде визнана переможцем, матиме можливість представляти Україну на міжнародному етапі конкурсу Young Lions Marketers Competition у рамках фестивалю Cannes Lions у червні 2021 року.