Андрій Партика оголосив цінові стимули для порівняльної реклами
17 Фев 2020, 14:38

Андрій Партика оголосив цінові стимули для порівняльної реклами

Ocean Media оголосив про запровадження спеціальних цінових стимулів для порівняльної реклами

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Перші 5 рекламних кампаній з порівняльною рекламою отримають гарантовану 20% знижку*. Про це 14 лютого повідомив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика, виступаючи на конференції Фармпогляд-2020.

«Першопрохідці отримають достойну винагороду, – відзначив Андрій Партика. – Порівняльна реклама надзвичайно ефективна. Вона, зазвичай, дуже цікава глядачам, має всі ознаки вірусної, і ефективно стимулює продажі за рахунок міграції споживачів між брендами».

Також Андрій Партика зауважив, що певний консерватизм українських рекламодавців щодо використання порівняльної реклами пояснюється відсутністю практичного досвіду в цій сфері, а також двозначністю певних формулювань, які нещодавно з’явились у законі «Про рекламу».

«Ніхто не хоче ризикувати першим. Всі хочуть ознайомитись із практичними кейсами. Але той, хто почне першим, виграє двічі: завдяки достатньо вагомій ціновій знижці на рекламу, і від зростання продажів свого товару».

*знижка 20% на перші 5 рекламних кампаній з порівняльною рекламою протягом року з дати старту

11 грудня 2019 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами із правом Європейського Союзу)» № 0953, відповідно до якого вносяться зміни до умов використання порівняльної реклами в Україні. Згідно з законом, в рекламі дозволяється використовувати зображення чи посилання на товар, торговельні марки, інші позначення, під якими випускається товар, комерційне (фірмове) найменування конкурента. Водночас забороняється порівняльна реклама, яка має ознаки нечесної підприємницької практики, недобросовісної конкуренції, вводить споживачів в оману.

 

Расскажите друзьям про новость