Андрій Різоль, генеральний продюсер «Кіноринку Молодість»
22 Окт 2008, 11:16

Андрій Різоль, генеральний продюсер «Кіноринку Молодість»

Андрій Різоль, генеральний продюсер «Кіноринку Молодість»

Стартував ІV Київський міжнародний «Кіноринок Молодість». Торгувати новинками українського й іноземного кіновиробництва на ньому будуть чотири дні поспіль. Однак цьогоріч торги не вирізняються особливим розмахом. Про причини такого спаду розповів генеральний продюсер «Кіноринку Молодість» Андрій Різоль.

— Скільки компаній зголосилося взяти участь у кіноринку?
— На ринку представлено близько 40 компаній з України, Росії, Італії, Аргентини, Польщі, Ізраїлю. Буде 12 спеціальних показів українських фільмів і 6-7 показів фільмів закордонного виробництва. Загалом українські стрічки займають десь 70 відсотків усіх показів. Крім того, на ринку вперше буде представлено Італію документальним фільмом про життя Андрія Тарковського (режисер Донателла Боліва).

— І все ж таки цьогоріч подія справляє враження камерної. З чим це пов’язано?
— Нас не оминула економічна ситуація у світі й в Україні. Якщо раніше ми мали можливість залучати більше фінансових ресурсів, зараз вони дуже обмежені. Люди, які могли витрачати гроші на презентації, конференції і якісь творчі імпрези під час кіноринку, зараз, на жаль, таких можливостей не мають. Тому і формат заходу став скромнішим, але, сподіваюсь, не гіршим за якісними показниками. Принаймні цього разу тут немає випадкових непрофесійних людей.

— Чи були компанії, які відмовилися від участі кіноринку?

— Ніхто не відмовлявся. Просто для того, щоб цей ринок таки провести, всі фінансові витрати на свої плечі довелося взяти «Кінофоруму ­– України». Ну і ще ось недавно стало відомо, що Міністерство культури нас трошки теж підтримає.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

— Який бюджет кіноринку?
Цього року це десь 180-190 тисяч гривень. У попередні роки ми витрачали суми в межах півмільйона або 600 тисяч гривень. Тобто бюджет зменшився суттєво.

— В Росії кіноринок відбувається раз на квартал, а в Україні є лише ось така разова подія. Чи цього не замало?
Достатньо. У Каннах чи в Берліні він ( кіноринок) теж відбувається раз на рік. У Росії просто своя специфіка. Там є дуже велика територія Російської Федерації і відповідно кіноринок використовують більше для того, щоб розписати фільми для кінотеатрів, а не купити чи продати їх. Якщо ви поїдете на російський кіноринок, то побачите купу офісів, де сидять менеджери чи програмні директори і розписують фільми на кінотеатри.  

— Які досягнення кіноринку за чотири роки його існування?

Кіноринок «Молодість» започаткував традицію купівлі-продажу прав для інших територій світу та України не десь у Берліні, Каннах чи Москві, а саме безпосередньо в Україні. Нашою метою як була, так і залишається – організація продаж української продукції на інші території світу безпосередньо в Україні, тобто на території ринку «Молодість». Згодом ми сподіваємося, що й українські кінотеатри купуватимуть продукцію для прокату в саме тут. А поки що треба долати стереотип вторинності чи периферійності українського кіноринку. 

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel