Андрій Різоль, генеральний продюсер «Кіноринку Молодість»
22 Окт 2008, 11:16

Андрій Різоль, генеральний продюсер «Кіноринку Молодість»

Андрій Різоль, генеральний продюсер «Кіноринку Молодість»

Стартував ІV Київський міжнародний «Кіноринок Молодість». Торгувати новинками українського й іноземного кіновиробництва на ньому будуть чотири дні поспіль. Однак цьогоріч торги не вирізняються особливим розмахом. Про причини такого спаду розповів генеральний продюсер «Кіноринку Молодість» Андрій Різоль.

— Скільки компаній зголосилося взяти участь у кіноринку?
— На ринку представлено близько 40 компаній з України, Росії, Італії, Аргентини, Польщі, Ізраїлю. Буде 12 спеціальних показів українських фільмів і 6-7 показів фільмів закордонного виробництва. Загалом українські стрічки займають десь 70 відсотків усіх показів. Крім того, на ринку вперше буде представлено Італію документальним фільмом про життя Андрія Тарковського (режисер Донателла Боліва).

— І все ж таки цьогоріч подія справляє враження камерної. З чим це пов’язано?
— Нас не оминула економічна ситуація у світі й в Україні. Якщо раніше ми мали можливість залучати більше фінансових ресурсів, зараз вони дуже обмежені. Люди, які могли витрачати гроші на презентації, конференції і якісь творчі імпрези під час кіноринку, зараз, на жаль, таких можливостей не мають. Тому і формат заходу став скромнішим, але, сподіваюсь, не гіршим за якісними показниками. Принаймні цього разу тут немає випадкових непрофесійних людей.

— Чи були компанії, які відмовилися від участі кіноринку?

— Ніхто не відмовлявся. Просто для того, щоб цей ринок таки провести, всі фінансові витрати на свої плечі довелося взяти «Кінофоруму ­– України». Ну і ще ось недавно стало відомо, що Міністерство культури нас трошки теж підтримає.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

— Який бюджет кіноринку?
Цього року це десь 180-190 тисяч гривень. У попередні роки ми витрачали суми в межах півмільйона або 600 тисяч гривень. Тобто бюджет зменшився суттєво.

— В Росії кіноринок відбувається раз на квартал, а в Україні є лише ось така разова подія. Чи цього не замало?
Достатньо. У Каннах чи в Берліні він ( кіноринок) теж відбувається раз на рік. У Росії просто своя специфіка. Там є дуже велика територія Російської Федерації і відповідно кіноринок використовують більше для того, щоб розписати фільми для кінотеатрів, а не купити чи продати їх. Якщо ви поїдете на російський кіноринок, то побачите купу офісів, де сидять менеджери чи програмні директори і розписують фільми на кінотеатри.  

— Які досягнення кіноринку за чотири роки його існування?

Кіноринок «Молодість» започаткував традицію купівлі-продажу прав для інших територій світу та України не десь у Берліні, Каннах чи Москві, а саме безпосередньо в Україні. Нашою метою як була, так і залишається – організація продаж української продукції на інші території світу безпосередньо в Україні, тобто на території ринку «Молодість». Згодом ми сподіваємося, що й українські кінотеатри купуватимуть продукцію для прокату в саме тут. А поки що треба долати стереотип вторинності чи периферійності українського кіноринку. 

Расскажите друзьям про новость