Анастасія більше 15 років працює з репутацією міжнародних та українських компаній. В фармацевтичній компанії Дарниця Анастасія відповідала за комунікації в період масштабної трансформації компанії. До цього Анастасія керувала корпоративними комунікаціями в МакДональдз та очолювала українську філію міжнародного Благодійного фонду Дім Рональда МакДональда. Анастасія має професійну освіту у сфері комунікацій та PR (CIPR, London), її проекти неодноразово отримували нагороди Effie та Київського міжнародного фестивалю реклами.
02 Апр 2025
- Нідерландська телеком-компанія відтворила телефони з культових серіалів Netflix
- Сильвестр Сталлоне и мексиканский бренд пива призвали сказать «нет» тому, что не нравится
01 Апр 2025
- Мама удивила семью знанием моржового языка в ролике инвестиционной компании
- Джон Сина стал невидимым в рекламе солнцезащитного крема
- Новозеландская сеть супермаркетов запустила автобусные остановки с ароматом корицы
- Heineken превратил свое пиво в крем для лица
- Молоко vs карьера: сеть магазинов превратила шопинг в рекрутинг
- Apple запустил в продажу компьютер из сериала «Разделение»