Агенція маркетингових сервісів TWIGA`GO! назвала ім’я керуючого директора. Ним стала Альона Андрієвська, яка до цього займала позицію Client Service Director.
До групи агенцій TWIGA Ukraine Альона приєдналась 7 років тому в ролі менеджера по роботі з клієнтами, та вже скоро знайшла себе на позиції директора з клієнтського сервісу, яку займала протягом останніх 4 років. За цей час агенція TWIGA`GO! була відзначена нагородами Effie Awards, кілька років поспіль потрапляла до трійки лідерів рейтингу креативності та увійшла до ТОП-8 найбільших компаній галузі маркетингових сервісів в Україні.
«Ми вже багато років показуємо себе, як високопрофесійне агентство маркетингових сервісів. Моя мета — підвищити поставлену планку. Стати для наших партнерів “правою рукою” в розв’язанні комплексних маркетингових завдань за допомогою сильних продуктів. Я планую розвивати нашу експертизу та розгортати масштаби проєктів, а також впроваджувати нові технологічні та інноваційні рішення. Ми вже рухаємося в цьому напрямку, і останні сучасні онлайн-івенти та масштабні промокампанії тому підтвердження. Зі мною працює неймовірно сильна та згуртована команда, яка впорається з будь-яким завданням», — розповідає про призначення Альона Андрієвська.
Найближчим часом вона планує сфокусуватись на основних продуктах агенції, серед яких digital national consumer promotion, experiential marketing, shopper marketing, online merchandising. Альона вже працює за цими напрямками з такими великими компаніями, як PepsiCo, «АТБ», Kyivstar, ПУМБ, Carlsberg Ukraine, Mars Ukraine, ANCOR, Amway та інші.
Керуючий директор групи компаній TWIGA Ukraine Сергій Кузьменко наголосив на досвіді та менеджерських якостях нового директора.
«Альона послідовно пройшла шлях від акаунт-менеджера до директора і має досвід реалізації дуже складних проєктів. Деякі з них, як, наприклад, тогорічна церемонія ANCOR чи цьогорічний kick-off для PepsiCo, створювалися в умовах, коли ніхто не міг сказати, як правильно, тому що ні ми, ні клієнт, ні ринок таких проєктів на той момент не робили. І ми завжди отримували найвищу оцінку роботи — стратегії, процесів, менеджменту і, звісно ж, Альони. Тому, коли постало питання, хто очолить таку динамічну команду, як TWIGA`GO!, ми вирішили, що кращого кандидата годі й шукати. Ми віримо в її менеджерські навички та лідерські якості. Я вважаю, що агенція в надійних руках», — коментує Сергій Кузьменко.
Відповідно до прогнозу МАМІ, ринок маркетингових сервісів очікує поступове відновлення. Відтак, за словами Кузьменка, на агенцію чекає потужний ривок під керівництвом Альони.