Агентство TABASCO та українські бізнеси продовжують проект із працевлаштування креативників, котрі втратили роботу під час коронакризи.
“Тільки-но у АЛЛО виникла необхідність у креативному спеціалісті, ми згадали про ініціативу #TabascoWorkForGood. ДУже важливо підтримувати фахівців із сильною експертизою, котрі лишилися без роботи у цей непростий час”, — Артур Матковський, директор із маркетингу ГК АЛЛО.
TABASCO пропонує компаніям вирішити свої креативні задачі, а під їхню реалізацію знаходить талановитих копірайтерів, дизайнерів, арт-директорів, PR- та SMM-менеджерів. Бізнеси оплачують лише робочі місця, а також отримують одну безкоштовну консультацію креативного директора та партнера TABASCO Олександра Смірнов і стратега TABASCO Віталія Мужа.
Проект стартував у квітні. До нього вже долучилися такі компанії: Наша Ряба, СТУДІОПАК, GrivnaCent, БудМонстр, kuku.buro. За 3 місяці було отримано понад 100 резюме та створено 12 рабочих мест.
Бізнеси, котрі готові долучитися до проекту, пишіть сюда: [email protected]