Корпоративний стиль холдингу TECHIIA здобув міжнародну нагороду Red Dot Award 2021 у номінації Brands & Communication Design. Айдентику розробила креативна агенція sense it.
TECHIIA об’єднує більше 10 міжнародних компаній — від кіберспорту до агротехнологій та легкої промисловості. Айдентика холдингу повинна була відобразити характер та передати сенс, який закладений уже у назві — нестримна стихія, що сама визначає свій напрямок.
База айдентики — сітка, що символізує хвилі від джерела. Вона може мати прогресію за вертикаллю, горизонталлю або в обох напрямках. Сітку зручно використовувати на носіях будь-якого розміру — від візиток до великих рекламних площин.
Кольорами фірмового стилю креативна команда обрала чорний та білий. Перший поглинає світло та символізує цікавість та потяг до знань. Другий містить у собі повний спектр усіх кольорів і показує об’єднання всіх аспектів світу. Разом вони — про єдність природи та технологій.