Aimbulance розробили Welcome Kit, орієнтований на представників покоління Z
07 Авг 2019, 14:26

Aimbulance розробили Welcome Kit, орієнтований на представників покоління Z

Рекламні агенції в Україні зіштовхуються з проблемою: середньостатистичний робітник із покоління Z залишається у компанії не довше 6 місяців. А це близько 100 робочих днів. Покоління Z просто любить постійно змінювати роботу. Проблемою є їхня невпевненість. Тому Aimbulance розробили Welcome Kit — все, що може знадобитися новому працівнику, щоб відчути свою належність до агенства, та з головою пірнути у його життя. Малюнки та закарлючки драйвять креативну впевненість, тому працівники відчувають роботу на емоційному рівні — вона видається цікавою та прикольною. Головними складовими стали Carebook, Ideabook і Workbook.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Carebook зібрав 100 підказок для робочих буднів: де лежить печиво, що таке toggl, як назначати зустрічі.

Ideabook включає 100 мікрозадач, які допомагають розвивати креативне мислення.

Workbook був створений для щоденних заміток, скетчів, ідей, просто натхнення.

Також, новачки отримують карту місцевості з нашими улюбленими місцями для обіду, кави, роботи та розваг. Карту можна доповнювати новими або своїми улюбленими місцями наклеюючи наліпки.

Все це презентується у сумках, що різняться для всіх відділів. У стратегів там лежать інсайти, у креаторів — ідеї.

На пляшечках новенькі зможуть додати своє ім’я та малюнки.

Також новенький працівник отримає значок, який він зможе підчепити куди забажає.

 

Расскажите друзьям про новость