«Не розлучай сім’ю»: рекламна кампанія АГРОМАТ
22 Ноя 2019, 13:00

«Не розлучай сім’ю»: рекламна кампанія АГРОМАТ

Креативне агентство mirrolab створило нову кампанію для АГРОМАТУ, мета якої розповісти про переваги купівлі сантехніки в комплекті.

Для цього АГРОМАТ спеціально створив декілька наборів сантехніки, купувати які вигідніше, ніж кожен продукт окремо. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В рекламі mirrolab відмовилися від показу інтер’єрів та цінової вигоди. Вирішили зіграти на емоції. Так з’явилася сім’я Сантехнійчуків. Адже комплект сантехніки – це по суті сім’я. Агентство пропонує зберегти сім’ю, купувати в комплекті, бо це вигідно. 

 

Расскажите друзьям про новость