«Не розлучай сім’ю»: рекламна кампанія АГРОМАТ
22 Ноя 2019, 13:00

«Не розлучай сім’ю»: рекламна кампанія АГРОМАТ

Креативне агентство mirrolab створило нову кампанію для АГРОМАТУ, мета якої розповісти про переваги купівлі сантехніки в комплекті.

Для цього АГРОМАТ спеціально створив декілька наборів сантехніки, купувати які вигідніше, ніж кожен продукт окремо. 

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

В рекламі mirrolab відмовилися від показу інтер’єрів та цінової вигоди. Вирішили зіграти на емоції. Так з’явилася сім’я Сантехнійчуків. Адже комплект сантехніки – це по суті сім’я. Агентство пропонує зберегти сім’ю, купувати в комплекті, бо це вигідно. 

 

Расскажите друзьям про новость