19 Ноя 2007, 15:09

Агитация бытовой токсикомании от DASH

Вещи, постиранные стиральным порошком DASH, хочется нюхать и нюхать, бесконечно вдыхать аромат свежепостиранного белья полным носом.

 

Бытовая токсикомания в исполнении нидерландского рекламного агентства Saatchi&Saatchi Amsterdam.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео