Агентство mirrolab розробило нову айдентику для мережі супермаркетів «Рукавичка»
28 Окт 2019, 08:00

Агентство mirrolab розробило нову айдентику для мережі супермаркетів «Рукавичка»

Перед командою mirrolab стояло непросте завдання – сформувати новий образ для «Рукавички», який би підкріпив її позиції. Треба було врахувати цільовий сегмент, впорядкувати всі інформаційні, рекламні матеріали та освіжити айдентику. А головне – збільшити кількість відвідувачів 20-40 років з середнім+ доходом.
Команда креативного агентства розробила гайдлайн використання логотипу та єдину систему використання інформаційних, маркетингових та комунікаційних матеріалів.
А щоб сформувати позитивний імідж бренду, запропонувала клієнту використати бренд-персонажів для комунікації з клієнтами.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Відомі герої «Рукавички» стали стильними і сучасними. Тепер за допомогою месенджера вони знайомляться, розповідають про бренд, пропонують смачну новинку, свіжий продукт чи просто каву. Основу зробили чистою — без зайвих деталей і акцентів. Тому казкова айдентика не виглядає дитячою чи мультяшною. Для візуальної цілісності використали кольори, що перегукуються з логотипом.

Привітня та дружня комунікація нових героїв «Рукавички» підкреслила домашність і родинну позицію супермаркету. Зовсім скоро у всіх магазинах мережі супермаркетів «Рукавичка» можна буде побачити нових героїв.

Повний кейс можна переглянути тут.

Расскажите друзьям про новость