Перед командою mirrolab стояло непросте завдання – сформувати новий образ для «Рукавички», який би підкріпив її позиції. Треба було врахувати цільовий сегмент, впорядкувати всі інформаційні, рекламні матеріали та освіжити айдентику. А головне – збільшити кількість відвідувачів 20-40 років з середнім+ доходом.
Команда креативного агентства розробила гайдлайн використання логотипу та єдину систему використання інформаційних, маркетингових та комунікаційних матеріалів.
А щоб сформувати позитивний імідж бренду, запропонувала клієнту використати бренд-персонажів для комунікації з клієнтами.
Відомі герої «Рукавички» стали стильними і сучасними. Тепер за допомогою месенджера вони знайомляться, розповідають про бренд, пропонують смачну новинку, свіжий продукт чи просто каву. Основу зробили чистою — без зайвих деталей і акцентів. Тому казкова айдентика не виглядає дитячою чи мультяшною. Для візуальної цілісності використали кольори, що перегукуються з логотипом.
Привітня та дружня комунікація нових героїв «Рукавички» підкреслила домашність і родинну позицію супермаркету. Зовсім скоро у всіх магазинах мережі супермаркетів «Рукавичка» можна буде побачити нових героїв.
Повний кейс можна переглянути тут.