Агентство вирусного маркетинга напугало жителей Нью-Йорка нашествием зомби
01 Авг 2012, 14:51
PR

Агентство вирусного маркетинга напугало жителей Нью-Йорка нашествием зомби

 

Чтобы потребители не забыли о сериале «Ходячие мертвецы», пока канал AMC отключен провайдером спутникового вещания Dish на месяц, и еще не начался третий сезон, агентство вирусного маркетинга Thinkmodo решило превратить некоторых жителей Нью-Йорка в зомби. Слоган кампании «Зомби здесь не место. Верните их на ТВ».

 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

PR
Расскажите друзьям про новость