Digital у статистиці і динаміці: про що говорять цифри ринку онлайн-реклами
25 Май 2017, 05:00

Digital у статистиці і динаміці: про що говорять цифри ринку онлайн-реклами

Залізні дані з конференції AdSummit Kyiv від спецкорів ММR

17 травня відбувся міжнародний офлайн-зліт спеціалістів з діджиталу і просування брендів онлайн – AdSummit Kyiv. ММR подає ключові інсайтівські та інсайдерські цифри з ринку мобільної реклами і сподівається, що для вашого бізнесу вони стануть орієнтиром у трендах онлайн-маркетингу.

Виктория Лупенко
Сreative lead of client partner division в бизнес/медиа бюро ekonomika+

Гай Ягур, Head Of Export IL компанії Outbrain. Нативна реклама

33% користувачів вважають інтернет-рекламу абсолютно нестерпною. 

Близько 50% кліків на мобільну рекламу – випадкові. 

54% користувачів не клікають на банерну рекламу, бо вона не викликає довіри.

Середній CTR мобільної реклами в усіх форматах – 0,06%. 

84% довіряють рекомендаціям знайомих, 69% – сайтам брендів, 68% – постам користувачів онлайн. 

То, які формати реклами ефективні? 70% користувачів готові дізнаватися про продукт з нативної реклами, а не з традиційних форматів.  

Під час покупок 84% користувачів довіряють деяким видам нативного контенту.

Якщо у січні 2015 кількість користувачів, що блокували рекламу становила 198 млн, то за рік цифра зросла до 376 млн.

Рут Расек, Data Analyst платформи SODA. Сегментація мобільної аудиторії

Брендам варто звернути увагу, що українці порівняно з американцями більше читають, подорожують, соціалізуються, вивчають мови і менше сидять у соцмережах. Супутні товари до цього – транспортні і навігаційні. 

Один з найбільш динамічних сегментів користувачів – покупці / Shoping.

Американські споживачі порівняно з українськими менш соціальні у реальному житті, але більш релігійні та старомодні і надають перевагу текстовим повідомленням. Зате серед американців більше геймерів.  

Емануель Аллікс, засновник і CEO компанії Art of Click. Якби перфоманс-маркетинг і брендинг мали дитину…

23% споживачів відмовляються користуватися додатком одразу після його встановлення. 

64% користуються додатком менше, ніж 11 разів. 

У перший день новий продукт юзає 21% споживачів, 30 день – 7,5%, 90 день – 1,9%. Користувачі, які повернулися – ваш головний капітал. 

Расскажите друзьям про новость