Coca Cola добавила немного волшебства в рекламе от David.
31 Авг 2016, 14:11

Coca Cola добавила немного волшебства в рекламе от David.

FMCG-гигант продвигает новую упаковку с помощью фокусника Джастина Флома, который благодаря ловкости рук меняет одну бутылку Coke на другую. ТВ-кампания от David будет запущена на пяти континентах в рамках стратегии «один бренд» и под тэглайном «Почувствуй волшебство».  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость