Coca Cola добавила немного волшебства в рекламе от David.
31 Авг 2016, 14:11

Coca Cola добавила немного волшебства в рекламе от David.

FMCG-гигант продвигает новую упаковку с помощью фокусника Джастина Флома, который благодаря ловкости рук меняет одну бутылку Coke на другую. ТВ-кампания от David будет запущена на пяти континентах в рамках стратегии «один бренд» и под тэглайном «Почувствуй волшебство».  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость