В Україні Facebook користуються 13 мільйонів населення. З них 8,8 мільйонів заходять у соцмережу виключно з мобільного телефону, 1,2 мільйони – виключно з десктопу та 3 мільйони – одночасно з телефону та десктопу.
Про це йдеться в дослідженні «Facebook в Україні» компанії PlusOne.
За останні 2 роки Facebook в Україні став домінуючою соцмережею. Попри те, що в деяких країнах Європи та США аудиторія Facebook почала потрохи зменшуватись, українці продовжують долучатись до соцмережі.
Протягом останніх 5 років, завдяки блокуванню російських соцмереж, кількість українських користувачів Facebook суттєво збільшилась. Станом на грудень 2018 вже 30,95% українців користуються соцмережею. Частка Facebook-користувачів продовжує зростати: ми все далі «відриваємось» від Росії, наближаючись до Німеччини та Польщі.
У 4 кварталі 2018 року українська аудиторія соцмережі зросла на 1 мільйон. За цим показником Україна стала 3-ю у світі, поступившись лише Індії та Філіппінам. Загалом за минулий рік кількість українських Facebook-користувачів зросла на 3 мільйони (+30%).
Окрім того, Україна є світовим лідером за часткою жінок – 59% українських користувачів соцмережі є жінками.
Найбільш активно Facebook користуються жителі західних областей України та Києва. Найнижчі показники на півдні та сході України. Високі показники Києва зумовлені тим, що до столичних користувачів Facebook відносить також і велику кількість людей, які працюють або навчаються в Києві, але за офіційною статистикою є мешканцями інших населених пунктів.
Серед населення віком від 18 до 24 років Facebook користується 68,28% – 2,1 млн українців. У віковій групі 25-35 – 4,6 млн Facebook-користувачів, це 62,43% від всіх жителів України в цій групі. Серед українців віком від 36 до 45 років Facebook користуються 3 млн осіб, це 48,18% від усього населення України цього віку.
Що цікаво, кожен 7 український Facebook-користувач адмініструє хоча б одну сторінку у цій соцмережі.
Аналіз підготовлений на основі даних з рекламного кабінету Facebook, Google, Держстату, Factum Group, Digital 2019 reports from Hootsuite and We Are Social.