5 WOW-хаків від стратега Hoshva DGTL.
15 Мар 2018, 14:06

5 WOW-хаків від стратега Hoshva DGTL.

24 березня Антон Яценко, Head of Strategy в Hoshva DGTL  виступить на конференції Best Marketing Practices у рамках фестивалю WOW DONE AWARDS. Антон розкаже, як назва категорії може формувати невірні очікування.  

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

«Я розповім про наш підхід до роботи над комунікаційними задачами. Більше року тому ми поставили собі челендж в розробці нового підходу до комунікаційних ідей і, в результаті, запровадили більш ресурсомісткий, але значно якісніший метод. Ми якраз застосували глибоке вивчення аудиторії та ролі продукту в її житті. Мало того, це один із випадків, коли для правильного сприйняття категорії, їй потрібно просто змінити назву. Ця тема актуальна для всіх, хто не хоче «штампувати» однакову комунікацію на поверхневих інсайтах, а базуватися на цінності для споживача.» – розповідає Антон. 

5 WOW-хаків

  1. емпатія
  2. емпатія
  3. емпатія
  4. емпатія
  5. емпатія

Расскажите друзьям про новость