24 березня Антон Яценко, Head of Strategy в Hoshva DGTL виступить на конференції Best Marketing Practices у рамках фестивалю WOW DONE AWARDS. Антон розкаже, як назва категорії може формувати невірні очікування.
«Я розповім про наш підхід до роботи над комунікаційними задачами. Більше року тому ми поставили собі челендж в розробці нового підходу до комунікаційних ідей і, в результаті, запровадили більш ресурсомісткий, але значно якісніший метод. Ми якраз застосували глибоке вивчення аудиторії та ролі продукту в її житті. Мало того, це один із випадків, коли для правильного сприйняття категорії, їй потрібно просто змінити назву. Ця тема актуальна для всіх, хто не хоче «штампувати» однакову комунікацію на поверхневих інсайтах, а базуватися на цінності для споживача.» – розповідає Антон.
5 WOW-хаків
- емпатія
- емпатія
- емпатія
- емпатія
- емпатія