5 березня 2020 року відбудеться XVIII Міжнародний PR-Фестиваль
13 Фев 2020, 07:46
PR

5 березня 2020 року відбудеться XVIII Міжнародний PR-Фестиваль

5 березня в Premier Palace (Київ) вчергове зберуться українські PR-професіонали, щоб обміркувати нагальні теми та поговорити про майбутнє.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Вісімнадцятиліття Фестивалю – чудовий привід чесно порахувати ціну любові та лояльності аудиторій і з'ясувати, скільки ж насправді коштує примарна «безкоштовність» публічних комунікацій в еру всюдисущих цифрових медіа, моди на Telegram-канали, лідерів думок і користувацького контенту.

Як пише у своєму привітальному слові Олена Дерев’янко (голова Оргкомітету, віце-президент Української PR-Ліги, партнер Агентства PR-Service, д-р екон. наук): «Щоб яскраві проєкти, які створюють і зміцнюють цільову репутацію компаній, втілювалися в життя, потрібні ресурси. Не просто інтелектуальні, людські, організаційні, часові, а цілком земні (які за всім перерахованим стоять і коштують багато) – фінансові, що обчислюються в загальному (грошовому) еквіваленті. Дотримуючись цієї логіки, девіз Фестивалю-2020 ми сформулювали так: «А без грошей можна?» Блакитна мрія будь-якого замовника – безвитратний репутаційний менеджмент. Як у глузливій приказці, яка нас надихнула і є популярною серед підприємців: «З грошима кожен дурень зможе, а ти без грошей спробуй». Саме цю мрію-ілюзію ми будемо препарувати 5 березня зі смаком і предметно. Не тому, що не віримо в безоплатність пабліситі, силу лідерів думок, вірусний контент і PR-проєкти із zero-бюджетом. Усе це є, але як стихійний калейдоскоп чи разова феєрія, а не як комплексний бізнес-підхід. Ефективне управління репутацією – це складна і багатокомпонентна система, яка потребує ресурсної бази. І в остаточному підсумку навіть найощадливіший (lean) репутаційний менеджмент завжди можна оцінити в грошових знаках».

Отже, спікери та гості Фестивалю-2020 проведуть краш-тести ілюзії «безкоштовної» прямої комунікації бізнесу, брендів і лідерів з аудиторіями та стейхколдерами в новому цифровому комунікаційному середовищі, перенасиченому контентом і «фоновим шумом».

Виходячи з девізу XVIII Міжнародного PR-Фестивалю, опорними темами його програми цього року визначені:

  •  Інвестиції в репутацію: скільки й куди спрямувати
  •  Як ефективно фінансувати корпоративні PR-активності
  •  Як поділити гроші між маркетингом і піаром на благо компанії
  •  Як довести фінансовому директору, що гроші будуть витрачені не даремно
  •  Новини зі світу PR-метрик і KPI: вимір ефективності в умовах турбулентності
  •  Майбутнє українського інформпростору: нове законодавче регулювання й ініціативи
  •  Репутація під ударом і прагматична антикриза
  •  Інновації в ім'я ефективності: як мати користь від Telegram-буму, приручити USG-контент і одержати об'єктивну картину інфополя
  •  Нові покоління — нове обличчя цільових аудиторій, феномен digital native стейкхолдерів
  • Сталий розвиток і екологічний хайп

На гостей Фестивалю-2020 чекає відкрите спілкування PR-професіоналів із різних галузей та з різним досвідом, знайомство з найяскравішими спікерами-практиками та кращими практик-кейсами, можливість зазирнути в недосліджені куточки PR-галузі та її найближче майбутнє.

А кульмінацією заходу стане вже традиційна церемонія нагородження найбільш престижними професійними преміями у сфері репутаційного менеджменту VI Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти».

Організаційний внесок цього року становить 3500 грн. 

Реєстрація онлайн

Расскажите друзьям про новость