13 Фев 2020, 07:46
PR

5 березня 2020 року відбудеться XVIII Міжнародний PR-Фестиваль

5 березня в Premier Palace (Київ) вчергове зберуться українські PR-професіонали, щоб обміркувати нагальні теми та поговорити про майбутнє.

Вісімнадцятиліття Фестивалю – чудовий привід чесно порахувати ціну любові та лояльності аудиторій і з'ясувати, скільки ж насправді коштує примарна «безкоштовність» публічних комунікацій в еру всюдисущих цифрових медіа, моди на Telegram-канали, лідерів думок і користувацького контенту.

Як пише у своєму привітальному слові Олена Дерев’янко (голова Оргкомітету, віце-президент Української PR-Ліги, партнер Агентства PR-Service, д-р екон. наук): «Щоб яскраві проєкти, які створюють і зміцнюють цільову репутацію компаній, втілювалися в життя, потрібні ресурси. Не просто інтелектуальні, людські, організаційні, часові, а цілком земні (які за всім перерахованим стоять і коштують багато) – фінансові, що обчислюються в загальному (грошовому) еквіваленті. Дотримуючись цієї логіки, девіз Фестивалю-2020 ми сформулювали так: «А без грошей можна?» Блакитна мрія будь-якого замовника – безвитратний репутаційний менеджмент. Як у глузливій приказці, яка нас надихнула і є популярною серед підприємців: «З грошима кожен дурень зможе, а ти без грошей спробуй». Саме цю мрію-ілюзію ми будемо препарувати 5 березня зі смаком і предметно. Не тому, що не віримо в безоплатність пабліситі, силу лідерів думок, вірусний контент і PR-проєкти із zero-бюджетом. Усе це є, але як стихійний калейдоскоп чи разова феєрія, а не як комплексний бізнес-підхід. Ефективне управління репутацією – це складна і багатокомпонентна система, яка потребує ресурсної бази. І в остаточному підсумку навіть найощадливіший (lean) репутаційний менеджмент завжди можна оцінити в грошових знаках».

Отже, спікери та гості Фестивалю-2020 проведуть краш-тести ілюзії «безкоштовної» прямої комунікації бізнесу, брендів і лідерів з аудиторіями та стейхколдерами в новому цифровому комунікаційному середовищі, перенасиченому контентом і «фоновим шумом».

Виходячи з девізу XVIII Міжнародного PR-Фестивалю, опорними темами його програми цього року визначені:

  •  Інвестиції в репутацію: скільки й куди спрямувати
  •  Як ефективно фінансувати корпоративні PR-активності
  •  Як поділити гроші між маркетингом і піаром на благо компанії
  •  Як довести фінансовому директору, що гроші будуть витрачені не даремно
  •  Новини зі світу PR-метрик і KPI: вимір ефективності в умовах турбулентності
  •  Майбутнє українського інформпростору: нове законодавче регулювання й ініціативи
  •  Репутація під ударом і прагматична антикриза
  •  Інновації в ім'я ефективності: як мати користь від Telegram-буму, приручити USG-контент і одержати об'єктивну картину інфополя
  •  Нові покоління — нове обличчя цільових аудиторій, феномен digital native стейкхолдерів
  • Сталий розвиток і екологічний хайп

На гостей Фестивалю-2020 чекає відкрите спілкування PR-професіоналів із різних галузей та з різним досвідом, знайомство з найяскравішими спікерами-практиками та кращими практик-кейсами, можливість зазирнути в недосліджені куточки PR-галузі та її найближче майбутнє.

А кульмінацією заходу стане вже традиційна церемонія нагородження найбільш престижними професійними преміями у сфері репутаційного менеджменту VI Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти».

Організаційний внесок цього року становить 3500 грн. 

Реєстрація онлайн

Расскажите друзьям про новость

Новое видео