5 вагомих причин почати формувати комунікаційний відділ in-house
23 Апр 2021, 14:36
PR

5 вагомих причин почати формувати комунікаційний відділ in-house

Менеджерка Zagoriy Foundation Анна Нішніанідзе про те, чому комунікаційники в команді — плюс для бізнесу

Тренд на іn-house ми бачимо зараз по всьому світу — звіт The state of in-housing 2021 це повністю підтверджує. За минулий рік кількість таких команд збільшилась. І найважливіше, що 63% маркетологів зауважують позитивні зміни в ROI з моменту перехід на шлях іn-house. 

Ми обрали шлях розвитку іn-house-команди ще до того, як про це почали говорити всі. Ми — це благодійний фонд Zagoriy Foundation, де я керую комунікаційним відділом. Знаю, що для багатьох “креатив іn-house в благодійному фонді” звучить як оксюморон. Але два роки тому, після ребрендингу, ми стали на цей шлях і сповідуємо цінності креативу іn-house.

Що в результаті?

За два роки на наші сторінки підписалося більше 30 тисяч людей, ми випустили два сезони Подкасту Великих Історій та створили чотири інформаційні кампанії з загальним охопленням більше 11 млн. Зараз ми готові ділитися досвідом та назвати 5 основних плюсів іn-house-команди.

1. Розуміння продукту

Я переконана, що жодна агенція не зрозуміє вас так, як команда іn-house. Чому?

  • Так, ви проведете мільйон зустрічей та напишете сотні брифів, і агенція почує ваші ідею та меседж. Але чи зможуть вони створити той самий неповторний стиль? Не впевнена. Кожен член нашої команди «горить» проєктом — це дає свій результат.
  • Команда іn-house фактично існує в інформаційному просторі продукту. Наприклад, у нас «продукт» складний — це благодійність, а точніше її розвиток. Потрібно бути дуже в темі: знати гравців сектору, фоловити їх і слідкувати, хто яку кампанію випустив, хто який збір закрив. І це тільки декілька прикладів. Загалом, для якісних комунікацій потрібно жити цим. Такого поринання в тему можна очікувати тільки від власної команди.
  • Ми постійно взаємодіємо з нашими читачами, самостійно модеруємо коментарі та відповідаємо на запити. Це все, звичайно, сприяє тому, що ми ніби особисто знайомі з цільовою аудиторією. Ми бачимо, хто нас читає, хто коментує. По секрету скажу, що деяких підписників ми вже знаємо по іменах та аватарках.

2. Швидкість.

  • Вранці вигадали креатив, а вже через годину він підкорює Інстаграм — це наша реальність. Тому що ми самі собі клієнти. Нам не потрібно писати бріф, затверджувати, чекати на погодження та пріоритезацію задачі. Тому термін від ідеї до реалізації — мінімальний. 
  • Так само швидко ми реагуємо та виправляємо помилки, або змінюємо те, що працює неефективно. Іноді, миттєва реакція на негативний коментар може коштувати репутації, тому тут абсолютна перевага в іn-house команді.

3. Вартість.
Тут коротко: іn-house команда — це відсутність роздутих костів і комісій. Всі витрати формуються від запиту. Звичайно, є спеціалісти, наприклад, таргетолог, з яким ми співпрацюємо на аутсорсі. Але сприймаємо теж як частину команди, тому вибудовуємо довготривалі стосунки.

4. Робота на результат.
Результат агенцій — це кількісні показники в щомісячних звітах. Результат іn-house команди — це якісні зміни. Якщо у нас зростає охоплення, але не збільшується кількість заявок на грантовий конкурс, то для нас це поганий результат. І ми одразу відслідковуємо подібні нюанси та виправляємо.

5. Синергія. 

  • У нас немає розділення “моя” і “не моя” робота. Ідею інформаційної кампанії може вигадати будь-хто з команди, запропонувати, а під час командного брейншторму ми її розкручуємо та створюємо круті продукти. Наприклад, так народились: інформаційні кампанії «Хто за цим стоїть?» і #ПиріжокВсеБудеОк, Подкаст Великих Історій. 
  • Відчуття, коли розумієш, що можеш впливати на продукти, які ми створюємо – безцінно. А те, що саме твоя ідея може бути реалізована дуже мотивує команду. Ми всі знаходимось ніби завжди в пошуку. У нас навіть у таск менеджері є окрема папка для ідей, куди ми пишемо все, що спадає на думку. А раптом буде потрібно під час планування наступної кампанії.

Дисклеймер: звичайно, ми звертаємось до фрілансерів, агенцій, коли в команді не маємо відповідних компетенцій. Але важливий нюанс: ми завжди маємо оформлені ідеї та потребуємо допомоги лише в технічній розробці: верстка, дизайн, відео й таке інше.

Через два роки вибудовування комунікаційного відділу in-house я просто не можу уявити, що буду працювати в інших умовах. Але, звичайно, існують інші кейси. Одне скажу точно, якщо ви хочете інвестувати в розвиток команди, то модель in-house варто розглянути.

Ця стаття несе суто рекомендативний характер та відображає власний досвід авторки.

Расскажите друзьям про новость