5 аргументів, чому варто створити власний шрифт для бізнесу
21 Июл 2020, 10:27

5 аргументів, чому варто створити власний шрифт для бізнесу

Іван Роговченко, дизайн-директор холдингу TECHIIA, пояснює переваги розробки унікального шрифту для компанії

Комунікація з ринком – невід’ємна частина роботи бізнесу. А для візуальної чи текстової комунікації обов’язково потрібен шрифт. На перший погляд, жодних проблем — в текстових та фоторедакторах встановлено їх багато, або ж шрифт можна завантажити в інтернеті на ваш смак. І це часто працює для малих чи сімейних бізнесів. Для великого бізнесу є два варіанти: оплачувати ліцензію або створити власний унікальний шрифт. Для комунікації кіберспортивної компанії WePlay! Esports, яка входить у холдинг TECHIIA, ми обрали другий варіант.

Понад рік пішло на роботу над шрифтом WePlayType, який розробив з один з кращих шрифтовиків України Кирило Ткачов. І вже сьогодні використовуємо наш шрифт у всіх комунікаціях — від медіапорталу до титрів трансляцій. З нашого досвіду пояснюю 5 причин, чому бізнесу варто розробити власний шрифт.

1. Оптимізація витрат

Якщо маєте багато точок контакту з аудиторією, різними мовами й для різних країн світу, то власний шрифт — оптимальніший з точки зору витрат, ніж щорічна оплата ліцензії  на використання вже готового. Наприклад, WePlay! Esports використовує шрифт для комунікацій на офлайн-турнірах, онлайн-трансляціях, медіапорталі, у маркетингових проєктах, мерчі. Комунікація відбувається на різних мовах для кількох десятків країн світу. За таких умов щорічна оплата ліцензії на використання чужого шрифту суттєво дорожча за розробку власного.

2. Жодних обмежень використання

Уявіть ситуацію — ви використовуєте ліцензійний шрифт, який уже став частиною бренд-буку компанії. Плануєте вихід на новий ринок, наприклад, скандинавські країни, але ваш брендовий шрифт не передбачає специфічних літер данської абетки. Які варіанти? Зв’язуватися з автором шрифту? Змінити шрифт для всіх ринків? Використовувати окремий шрифт для Данії? Власний шрифт ніколи не створить таких проблем і його можна швидко допрацювати для потрібного ринку.

3. Спільна ланка комунікації

Під час ребрендингу WePlay! Esports у 2018 році ми хотіли, щоб усі наші комунікації поєднувало щось більше, ніж логотип і фірмові кольори. Цією ланкою став власний унікальний шрифт. До речі, напис назви компанії фірмовим шрифтом може бути її логотипом. І це ще один плюс.

4. Мотивація і гордість для команди

Не так багато українських компаній мають власні шрифти. Можливість працювати з унікальним шрифтом — причина пишатись для команди дизайну і привід для комунікацій всередині. Чим більше унікальних речей та інструментів в роботі — тим цікавіші завдання і більш вмотивована команда.

5. Інфопривід для зовнішніх комунікацій

Власний шрифт у компанії — це справжня новина для середовища дизайнерів та шрифтовиків. Минулого року мене запросили представити перший варіант WePlayType на конференцію «Простір літер» у Луцькому замку. А сам шрифт став темою для публікацій у профільних медіа та причиною для жвавих обговорень у тематичних спільнотах у соцмережах.

Ліцензія чи власний шрифт — все ж обирати кожному під конкретні задачі. Але пам’ятайте, що власний шрифт відкриває додаткові можливості та приємні бонуси. В Україні є фахівці, які зроблять ваш шрифт не тільки красивим, а ще й функціональним. Укрзалізниця, Книжковий форум, Yarych, ZaxidFest, Inkerman, Ukraїner, WePlay! Esports та ряд інших брендів вже розробили свої шрифти або лого у фірмових шрифтах.

Кавер: MMR

Расскажите друзьям про новость