Запрошуємо Вас взяти участь у 3-му вебінарі з серії «CX Ритейл Школа», в рамках якого ви отримаєте актуальні інсайти та практичні рекомендації від провідних експертів з цифровізації маркетингу та програм лояльності.
Кейс: Fozzy Group. Тема: «Особливості клієнтоцентричного підходу в ритейлі»
Дізнайтеся про підхід Customer Value Management, як його впроваджувати в ритейлі і які рішення допоможуть реалізувати масштабні цифрові зміни в компанії.
Протягом вебінару за участі експертів ритейл-компанії Fozzy Group та ІТ-консалтингової компанії CT Cloud будуть обговорюватись теми:
- Що таке Customer Value Management, його особливості, в чому його цінність для бізнесу, а також фактори, які впливають на успіх проекту впровадження.
- Підхід Fozzy Group до програм лояльності: з чого почалася трансформація процесів в компанії, передумови та завдання проєкту, критерії для вибору підходу і ІТ-рішення, очікувані ефекти від впровадження, етапи реалізації, виклики та плани на майбутнє.
Приєднуйтеся до учасників CX Ритейл Школи, долучайтеся до обговорення новітніх трендів та рішень для оптимізації маркетингової діяльності компаній, а також дізнавайтеся про досвід та отримуйте поради від лідерів українського ритейлу.
Дата: 3 листопада 2021, 11:00 – 12:00.
Реєстрація тут.