3 листопада відбудеться вебінар на тему «Особливості клієнтоцентричного підходу в ритейлі»
27 Окт 2021, 13:55

3 листопада відбудеться вебінар на тему «Особливості клієнтоцентричного підходу в ритейлі»

Запрошуємо Вас взяти участь у 3-му вебінарі з серії «CX Ритейл Школа», в рамках якого ви отримаєте актуальні інсайти та практичні рекомендації від провідних експертів з цифровізації маркетингу та програм лояльності.

Кейс: Fozzy Group. Тема: «Особливості клієнтоцентричного підходу в ритейлі»

Дізнайтеся про підхід Customer Value Management, як його впроваджувати в ритейлі і які рішення допоможуть реалізувати масштабні цифрові зміни в компанії.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Протягом вебінару за участі експертів ритейл-компанії Fozzy Group та ІТ-консалтингової компанії CT Cloud будуть обговорюватись теми:

  • Що таке Customer Value Management, його особливості, в чому його цінність для бізнесу, а також фактори, які впливають на успіх проекту впровадження.
  • Підхід Fozzy Group до програм лояльності: з чого почалася трансформація процесів в компанії, передумови та завдання проєкту, критерії для вибору підходу і ІТ-рішення, очікувані ефекти від впровадження, етапи реалізації, виклики та плани на майбутнє.

Приєднуйтеся до учасників CX Ритейл Школи, долучайтеся до обговорення новітніх трендів та рішень для оптимізації маркетингової діяльності компаній, а також дізнавайтеся про досвід та отримуйте поради від лідерів українського ритейлу.  

Дата: 3 листопада 2021, 11:00 – 12:00.

Реєстрація тут.

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel