«24» виривється в лідери
08 Май 2007, 13:57

«24» виривється в лідери

За робочий тиждень з 30 квітня по 4 травня частка аудиторії (shr%) і середній рейтинг (rat%) програм телевізійного каналу новин «24» у містах ефірного мовлення були найкращими серед всіх українських телеканалів, що працюють в інформаційному форматі — 0,28% і 2,69% відповідно (для аудиторії 4+; за даними компанії GfK Україна). 

Це стало черговим підтвердженням того, що телеканал новин «24» став одним із найважливіших джерел інформації про події в Україні і світі для українського глядача. У період загострення політичної ситуації, коли увага до новин суттєво зростає, глядачі, маючи достойний вибір, надають перевагу саме телеканалу новин «24».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео