08 Май 2007, 13:57

«24» виривється в лідери

За робочий тиждень з 30 квітня по 4 травня частка аудиторії (shr%) і середній рейтинг (rat%) програм телевізійного каналу новин «24» у містах ефірного мовлення були найкращими серед всіх українських телеканалів, що працюють в інформаційному форматі — 0,28% і 2,69% відповідно (для аудиторії 4+; за даними компанії GfK Україна). 

Це стало черговим підтвердженням того, що телеканал новин «24» став одним із найважливіших джерел інформації про події в Україні і світі для українського глядача. У період загострення політичної ситуації, коли увага до новин суттєво зростає, глядачі, маючи достойний вибір, надають перевагу саме телеканалу новин «24».

Расскажите друзьям про новость

Новое видео