«1+1» запросив за політичну рекламу більше, ніж «Інтер»
21 Окт 2008, 09:27

«1+1» запросив за політичну рекламу більше, ніж «Інтер»

Телеканал «1+1» сьогодні опублікував в офіційних виданнях розцінки на політичну рекламу. Ціни виявилися більшими, ніж у «Інтера»

«1+1» запросив за політичну рекламу більше, ніж «Інтер»

Телеканал «1+1» сьогодні опублікував в офіційних виданнях розцінки на політичну рекламу. Ціни виявилися більшими, ніж у «Інтера».
 

Розцінки вартості одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації на телеканалі «1+1»
 
 

Робочі дні
Проміжок часу
Вартість розміщення 1 секунди, в т.ч. ПДВ та ПнР
07:00-08:00
673 грн
08:00-09:00
949 грн
09:00-10:00
1287 грн
10:00-11:00
803 грн
11:00-12:00
885 грн
12:00-13:00
859 грн
13:00-14:00
994 грн
14:00-15:00
1429 грн
15:00-16:00
1892 грн
16:00-17:00
2637 грн
17:00-18:00
3876 грн
18:00-19:00
6499 грн
19:00-20:00
8508 грн
20:00-21:00
11207 грн
21:00-22:00
9551 грн
22:00-23:00
5635 грн
23:00-24:00
2826 грн
24:00-01:00
1184 грн
Вихідні та святкові дні
07:00-08:00
1483 грн
08:00-09:00
1232 грн
09:00-10:00
1815 грн
10:00-11:00
1314 грн
11:00-12:00
1815 грн
12:00-13:00
1971 грн
13:00-14:00
2084 грн
14:00-15:00
2594 грн
15:00-16:00
3218 грн
16:00-17:00
4686 грн
17:00-18:00
6265 грн
18:00-19:00
7193 грн
19:00-20:00
7248 грн
20:00-21:00
8511 грн
21:00-22:00
10522 грн
22:00-23:00
7604 грн
23:00-24:00
4121 грн
24:00-01:00
1864 грн

 
Як повідомляла «Телекритика», «Інтер» встановив такі розцінки на політичну рекламу:
 
 

Проміжок часу
Вартість розміщення 1 сек.,
без ПДВ та ПнР, грн.
 
 
2:00 – 4:00
87,80
 
4:00 – 6:00
49,14
 
6:00 – 8:00
256,44
 
8:00 – 10:00
665,12
 
10:00 – 12:00
851,85
 
12:00 – 14:00
1 125,79
 
14:00 – 16:00
846,52
 
16:00 – 18:00
1 650,94
 
18:00 – 20:00
4 747,60
 
20:00 – 22:00
7 903,33
 
22:00 – 0:00
4 157,15
 
0:00 – 02:00
344,22

 
Навіть якщо стандартизувати розцінки – відняти від тарифів «1+1» 20% ПДВ та 0,5% податку на рекламу, — вийде, що «Плюси» оцінили політичну рекламу у своєму ефірі дорожче, ніж «Інтер».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

1 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость