Редагуй, слідкуй, автоматизуйся: 13 інструментів для роботи PR-менеджера
06 Июн 2018, 07:20

Редагуй, слідкуй, автоматизуйся: 13 інструментів для роботи PR-менеджера

Які онлайн-сервіси та додатки допомагають PR-менеджеру бути на зв’язку із представниками ЗМІ та редагувати тексти

Експерти, які працюють на платформі Deadline, назвали онлайн-сервіси та додатки, які допомагають PR-менеджеру бути на зв’язку із представниками ЗМІ, редагувати тексти, робити масові публікації, відстежувати згадуваня бренда або клієнта у медіа.

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

Маркетинг-менеджер компанії JBS Ukraine Тарас Набок радить реєструватися на ресурсах pressfeed та deadline.com.ua, щоб бути на зв’язку із представниками ЗМІ: «Це можливість відповідати на запити журналістів від імені бренду і публікувати якісний експертний коментар у ЗМІ безкоштовно».
  

Для редагування текстів російською мовою інколи можна використовувати glvrd.ru. Сервіс виявляє стоп-слова, відфільтровує канцеляризми та інший словесний непотріб.
«Український текст рекомендую перевірити на сайті Soloveiko.io, який показує помилки у словах та рекомендує альтернативні варіанти».
 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Для масових публікацій пресс-релізів рекомендую prnews.io. Тут можна отримати рекомендації щодо тексту пресс-релізу, вам допоможуть підібрати потрібні видання у певному регіоні і замість вас надішлють пресс-реліз. Також можна отримати детальний звіт про те, які ЗМІ опублікували матеріал».

Щоб оперативно реагувати на згадку назви компанії або бренда в медiа, можна налаштувати сповiщення за ключовими словами в Google Alerts. Крім того, є сервіси, що моніторять згадки в ефірі ЗМІ: looqme, looksmi, socialism та інші.

Колекція ресурсів для маркетологів-початківців: блоги, книги, лекції, подкасти та курси.

Головний виконавчий директор веб-агенства Arto Артем Охрей радить PR-спеціалістам застосовувати автоматизацію. Наприклад, якщо необхідно швидко знайти чи постійно відслідковувати згадки компанії або бренду в інтернеті, у цьому допоможуть такі інструменти: 

BuzzBundle – додаток, який потрібно встановити на комп’ютер. Повний функціонал програми доступний у платній версії, однак безкоштовний варіант теж цілком годиться для роботи: він лише приховує частину повідомлень. Як і в Google Alerts, для початку роботи достатньо ввести ім’я бренду/компанії. Програма особливо добре шукає згадки у Twitter і Facebook; також вміє працювати з блогами, але в україномовному і російськомовному сегменті не настільки ефективно, як в англомовному. 

SemanticForce – інструмент, здатний шукати не лише в соцмережах, але й в онлайн-виданнях, блогах, на форумах та інших ресурсах, а також фільтрувати отримані згадки за країною, регіоном, тематикою та іншими параметрами. Однак, існує тільки у платній версії.

Коли сторінка (наприклад, з темою на форумі або коментарем у блозі), де обговорюється (або потенційно може обговорюватись) компанія / бренд, вже знайдена, потрібно стежити за цим обговоренням в автоматичному режимі, щоб відслідкувати нові коментарі, доповнення, відгуки. 

«Щоб отримувати негайне сповіщення про зміни, для цього є Android-додаток Web Alert і розширення для Chrome Page Monitor. Вони надсилатимуть повідомлення про нові коментарі на телефон або комп’ютер відповідно. Обидва додатки безкоштовні і зручні в роботі»

Расскажите друзьям про новость