104.ua: «Наш сервіс дозволить клієнту в онлайні пройти всі етапи підключення будинку або квартири до газу»
16 Июл 2021, 13:14

104.ua: «Наш сервіс дозволить клієнту в онлайні пройти всі етапи підключення будинку або квартири до газу»

Компанія 104.ua завершує тестування сервісу «Підключення газу «під ключ» через Особистий кабінет на сайті 104.ua. Клієнт зможе, не виходячи з дому, газифікувати необхідний об’єкт у кілька кліків. 

Партнер проекту — портал державних електронних послуг Дія. Новий сервіс запрацює до кінця року.  

«Ми вже впровадили послугу «Персональний менеджер». Тепер звернення кожного клієнта супроводжує фахівець – від подачі заяви до вирішення питання. Це дозволило значно заощадити клієнтам час і кошти. Для того, аби максимально спростити для клієнтів процес підключення житла до газової  мережі, переводимо оформлення в онлайн. Сервіс дозволить клієнтам в онлайні подати документи на газифікацію, підписати їх та оплатити. На додаток – доступний трекінг виконання послуги з етапами реалізації, коли клієнт може контролювати хід виконання. Так саме, як ми бачимо переміщення наших посилок під час доставки поштою — тільки ще крутіше», — розповів Юрій Петрук, директор 104.ua учасникам GET Business Festival-2021. 

104.ua створив єдиний ринок сервісних послуг для споживачів природного газу в країні. Компанія обслуговує 8,2 млн клієнтів у 16-ти регіонах країни. Через усі канали комунікації відбувається 100 млн контактів з клієнтами на рік. 

Сьогодні 104.ua — це екосистема сервісів:

  • 160 клієнтських просторів  
  • Всеукраїнський колл-центр
  • Особистий кабінет 
  • Чат-боти у вайбер та телеграм 

Також компанія у грудні минулого року відкрила найбільший інтернет гіпермаркет газового обладнання в Україні – Market.104.ua. У якому клієнт може: підібрати, порівняти, придбати, замовити встановлення або заміну газового обладнання з дому 24/7. 

«Нова реальність полягає у тому, що основним каналом роботи з клієнтом стає мобільний додаток або месенджер. А офлайн точка йде як додаткова опція. І це сформована потреба клієнтів, а значить, «must have» для нас» — резюмував Юрій Петрук.

Расскажите друзьям про новость