Компанія 104.ua завершує тестування сервісу «Підключення газу «під ключ» через Особистий кабінет на сайті 104.ua. Клієнт зможе, не виходячи з дому, газифікувати необхідний об’єкт у кілька кліків.
Партнер проекту — портал державних електронних послуг Дія. Новий сервіс запрацює до кінця року.
«Ми вже впровадили послугу «Персональний менеджер». Тепер звернення кожного клієнта супроводжує фахівець – від подачі заяви до вирішення питання. Це дозволило значно заощадити клієнтам час і кошти. Для того, аби максимально спростити для клієнтів процес підключення житла до газової мережі, переводимо оформлення в онлайн. Сервіс дозволить клієнтам в онлайні подати документи на газифікацію, підписати їх та оплатити. На додаток – доступний трекінг виконання послуги з етапами реалізації, коли клієнт може контролювати хід виконання. Так саме, як ми бачимо переміщення наших посилок під час доставки поштою — тільки ще крутіше», — розповів Юрій Петрук, директор 104.ua учасникам GET Business Festival-2021.
104.ua створив єдиний ринок сервісних послуг для споживачів природного газу в країні. Компанія обслуговує 8,2 млн клієнтів у 16-ти регіонах країни. Через усі канали комунікації відбувається 100 млн контактів з клієнтами на рік.
Сьогодні 104.ua — це екосистема сервісів:
- 160 клієнтських просторів
- Всеукраїнський колл-центр
- Особистий кабінет
- Чат-боти у вайбер та телеграм
Також компанія у грудні минулого року відкрила найбільший інтернет гіпермаркет газового обладнання в Україні – Market.104.ua. У якому клієнт може: підібрати, порівняти, придбати, замовити встановлення або заміну газового обладнання з дому 24/7.
«Нова реальність полягає у тому, що основним каналом роботи з клієнтом стає мобільний додаток або месенджер. А офлайн точка йде як додаткова опція. І це сформована потреба клієнтів, а значить, «must have» для нас» — резюмував Юрій Петрук.