10-й фестиваль соціальної реклами SAAD назвав переможців
25 Ноя 2021, 12:30

10-й фестиваль соціальної реклами SAAD назвав переможців

У Києві завершився 10-й фестиваль соціальної реклами SAAD (Social Awareness Ads Festival, ex-Molodiya Festival). Учасниками стали молоді рекламісти з усього світу, а призові місця розділили 2 українських ролики і один німецький.

Перше місце отримав ролик про тестування косметики на тваринах.

“Це коротеньке відео, яке добре вписується в інстаграм. І саме це робить ролик робочим: клікнуть, бо візуально легко і симпатично; додивляться, бо динамічно і коротко; зрозуміють, бо просто і ясно. Іноді хочеться саме такої соціалки. Однак це зовсім не означає, що тепер ми любимо тільки такі роботи і не чекаємо наступного року чогось хитро викрученого”, – каже співзасновниця SAAD Наталя Шевчук.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Друге місце фестивалю отримав ролик організації DOG MA, який закликає усиновлювати безпородних тварин.

На третьому – німецька соціалка про брак питної води у світі.

У категорії постер перше місце отримав плакат про безпечний секс.

“Як говорити з дітьми про секс? Точно не погрозами чи звинуваченнями. Найкраще – їхньою мовою і їхніми жартами. Бо інтерес до сексуальності природній, незалежно від віку. І наша задача – заохотити пам’ятати і про фанову її сторону, і про сторону відповідальності за своє здоров’я”, – пояснює виконавчий директор SAAD Ігор Мельник.

Серед інших тем, які порушують учасники фестивалю – в’язні Кремля, працевлаштування людей з інвалідністю, расова рівність та ін. Увесь шортлист можна подивитися на сайті.

Руслан Петров, BART AND FINK, ще один член журі, наступного року очікує більшої мультимедійності від учасників: «Більше не стандартних рішень, хочеться щоб проект-ідея, яку запропонує учасник міг розкладатись на різні канали комунікації. Хороший ролик – так, клас, але якщо буде змога цю ідею розкласти на інші канали, щоб зробити якісний піар, подію, перфоманс, діджитал-прояви – це дає більше шансів, що вас почують».

Расскажите друзьям про новость