1 жовтня стартує промокампанія телеканалу новин «24»
Перший етап рекламної кампанії телеканалу «24» триватиме місяць і завершиться наприкінці жовтня. Слоган кампанії – «Дивись новини коли зручно». Мета – підкреслити одну з цінностей телеканалу «24» – зручність.
На цьому етапі основними каналами комунікації обрано ділові і суспільно-політичні видання. Таке рішення пов’язане з тим, що цільова аудиторія телеканалу досить специфічна — це ділові, активні люди, керівники і менеджери середньої ланки із високим і середнім рівнем доходів, лідери думок, і саме в діловому принті цю аудиторію можна отримати. Впродовж жовтня планується розмістити близько 50-ти макетів у виданнях «Дело», «Экономические известия», «Контракти», «Експерт», «Статус», «Деловой», «Власть денег», «Деловая столица», «Комментарии», «Фокус», «Главред», «Корреспондент» та інших. Розміщення телеканал здійснює власними силами. Креатив – рекламне агентство «Люкс» і компанія Qubstudio.
Також у жовтні телеканал новин «24» розпочне трансляцію свого контенту на iPhone. Цей крок теж стане важливим елементом зручності телеканалу, оскільки цільова аудиторія отримає можливість переглядати новини у будь-який зручний для себе час.
Наступним етапом кампанії буде промо телеканалу в Інтернеті. Це пов’язано із запуском повноцінного новинного Інтернет-порталу з сучасними відеосервісами: video-on-demand, пошук відео в архівах, контекстний пошук відео, регіональні новини та багато іншого.