Celebrity Marketing Live — новий проект, розроблений Форумом концертної індустрії Kyiv Music Days спільно з партнерами потоку Sponsorship — компанією Celebrity marketing та її засновницею Анною Міщенко.
Починаючи з 1 травня, щосереди та щоп’ятниці, на каналах Kyiv Music Days y Youtube та Facebook транслюватимуться відкриті інтерв’ю та Q&A-сесії зі спікерами конференції та спеціально запрошеними гостями, що своїми виступами викликали найбільше зацікавлення глядачів протягом конференції Kyiv Music Days Online, що відбувалася 10–12 квітня та забрала понад 15 тис переглядів онлайн. Професіонали свого діла тепер у великих окремих інтерв’ю з актуальною аналітикою та цікавими кейсами.
Перший ефір відбудеться вже 1 травня о 16:00.
Гостя — Жанна Стрельнікова — маркетолог, екс-маркетинг директор TCCC, екс-маркетинг менеджер PepsiCo.
Селебріті-маркетинг в умовах карантину, точки дотику бренду та зірки, круті кейси міжнародних брендів, спілкування з представниками нового українського бізнес формату.
Участь — безкоштовна, за попередньою реєстрацією.