1 етап дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2020
29 Июл 2020, 15:10

1 етап дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2020

Комітет Інтернет Асоціації України (ІнАУ) з питань інтернет-реклами виконав 1-й етап дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2020 р.

Предметом дослідження став об’єм грошових коштів, що направляється рекламодавцями на сегменти медійної інтернет-реклами, орієнтованої на українську інтернет-аудиторію.

За підсумками 1-го етапу досліджень визначені частки окремих сегментів ринку медійної інтернет-реклами:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Частка Банерної реклами (визначення — слайд 4 Методики)38,1%
Частка In-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause)44,2%
Частка In-page video (content-roll)7,5%
Частка інших нестандартних рішень (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці, інші подібні прояви)6,1%
Частка Спонсорства (визначення — слайд 4 Методики)4,1%
  

Для порівняння з попередніми дослідженнями: дані за 1-е півріччя 2019 — див. тут, за 2019 рік — тут.

В ході дослідження також були визначені частки сегментів мобільного медійної інтернет-реклами за 2019 рік (реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв, визначення — слайд 5 Методики). Частка сегментів мобільної медійної інтернет-реклами в загальному обороті медійної інтернет-реклами склала:

Частка Банерної реклами26,0%
Частка In-stream video23,9%
Частка In-page video (content-roll)3,3%
Частка інших нестандартних рішень1,4%
Частка Спонсорства0,4%
Всього (частка мобільної реклами в загальному обороті)55%

Була визначена частка закупівель за допомогою Programmatic (визначення — слайд 3 Методики), вона склала для агентств 41,6%.

Також була визначена частка соціальних медіа і месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.). Вона склала у агентств 43,7%.

6 серпня завершиться 2-й етап досліджень. Анкети для його проведення (для холдингів, майданчиків і сейлз-хаузів) надішлемо найближчим часом. За підсумками 2-го етапу буде визначено обсяг ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2020 р., частку прямих продажів на цьому ринку і частку продажів за допомогою Programmatic.

Серед представників агентств інтернет-реклами, які взяли участь в дослідженні і сформували пул агентств: Dentsu Aegis Network Ukraine; razom communications; Group M, IPlace; TMGU; AdWork; DIEVO; MediaHead; Netpeak; WebPromo; ADINDEX, MixDigital, PRODigital і Медіа Партнерство Баінг.

Расскажите друзьям про новость