1+1 media запускає проєкт з популяризації україномовних контентмейкерів
03 Фев 2022, 09:36

1+1 media запускає проєкт з популяризації україномовних контентмейкерів

Проєкт матиме назву «Плюсуй українську» та реалізовуватиметься на ключових майданчиках групи

Група 1+1 media анонсує масштабну ініціативу «Плюсуй українську», яка спрямована на підтримку україномовної блогосфери. Зокрема, проєкт стартує вже цієї весни та складатиметься з серії телевізійних рубрик, онлайн-активностей та заходів, покликаних підтримати україномовних контентмейкерів з різних сфер та ніш. Крім цього, у проєкт будуть залучені телеведучі 1+1 media, які мають колосальний авторитет і любов аудиторії, впродовж років промотуючи українську мову на різних майданчиках.

У медіагрупі зазначають, що ключове завдання проєкту – гучно говорити про тих, хто розвиває сегмент українського інтернету, хто керується патріотичними мотивами та прагне бути почутим усією країною.

«Українська блогосфера розвивається дуже стрімко і щоденно в інтернет-сегменті з’являється все більше інфлюенсерів – лідерів думок, які ведуть за собою інших. Формується нове медіаполе, у якому зароджується велика кількість цікавих ініціатив, вражаючих проєктів, різносторонніх поглядів і думок. Вкрай важливо, аби це медіаполе мовило українською, бо саме в ньому зростатимуть нові покоління. Тому 1+1 media як один з найбільших медіахолдингів, що з перших днів свого існування взяв курс на популяризацію української мови, ініціює масштабний кросплатформений проєкт «Плюсуй українську». Вірю, що завдяки величезній аудиторії, з якою ми щоденно взаємодіємо, нам вдасться відкрити нові імена та запустити у соцмережах та платформах тренд плюсувати українську», – коментує Ярослав Пахольчук, генеральний директор 1+1 media.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Плюсуй українську» в різній формі буде реалізовуватися як на телевізійних майданчиках холдингу – телеканалах 1+1, 2+2, ТЕТ та ПЛЮСПЛЮС, так і в Digital-сегменті – на інформаційних ресурсах групи, у соціальних мережах та на платформах. Долучитися до ініціативи зможуть і починаючі контентмейкери, які знаходяться на старті розвитку власного бренду, і ті, хто вже має багатотисячну аудиторію. Крім цього, 1+1 media продовжуватиме залучати до своїх проєктів україномовних інфлюенсерів у ролі експертів, ведучих бекстейджів та гостей ефірів.

Про всі подробиці проєкту стане відомо згодом, а новини, пов’язані з ініціативою, будуть публікуватися в соцмережах під тегом #ПлюсуйУкраїнську.

Расскажите друзьям про новость