Група 1+1 media спільно з компанією Viasat, генеральним медіапартнером соціальної ініціативи #забутипровік, продовжують серію спецпроєктів та ініціатив, націлених на протидію віковій дискримінації. Починаючи з 27 серпня, на сторінках компаній у соціальних мережах, а також на сайті проєкту будуть розміщені інтерв’ю з відомими співвітчизниками, які власним прикладом доводять: бути успішними можна в будь-якому віці – все, що для цього потрібно, – нестримна віра в себе та в свої ідеї.
У межах кампанії читачі познайомляться з вражаючими історіями Лариси Кадочникової, легендарної акторки театру та кіно, улюбленця мільйонів Павла Зіброва, геніального музиканта Романа Гриньківа, блогерки Ніни Дрозд та багатьох інших.
«Ми спільно з партнерами продовжуємо робити впевнені кроки на шляху до знищення суспільних стереотипів та боротьби з трудовою дискримінацією. Тому радо анонсуємо запуск другої хвилі циклу мотивуючих історій, в межах яких на читачів чекатиме ще більше вражаючих розповідей від представників шоу-бізнесу, театру, літератури, бізнесу і т.д. Впевнені, що щирість цих історій нікого не залишить байдужими, а реальні приклади людей елегантного віку стануть поштовхом до змін для їхніх ровесників», – прокоментувала Тетяна Трегобчук, керівниця департаменту корпоративних комунікацій 1+1 media.
Формат циклу мотивуючих історій – light-інтерв’ю з особистими історіями успіху, порадами для людей 50+ та власним досвідом у боротьбі з віковою дискримінацією.
«У прогресивних країнах вже знайшли спосіб, як подолати ейджизм. Це стосується як самосприйняття, так і ставлення до проблеми в суспільстві. Якщо ще буквально вчора люди намагалися виглядати молодше своїх років, то зараз прослідковується тенденція, коли прихильники антиейджизму спеціально підкреслюють свій вік і доводять, що старість – це не соромно, а дуже красиво. Компанія Viasat спільно з 1+1 media рада пропагувати цей рух в Україні завдяки історіям справжніх Людей Ідей+», – зазначила Світлана Міщенко, керівниця платформи супутникового телебачення Viasat.
Інтерв’ю героїв щотижня виходитимуть на офіційному сайті проєкту #забутипровік, майданчиках 1+1 media та Viasat.