1+1 media не планує вносити зміни у шоу «Маскарад»
02 Ноя 2020, 09:35

1+1 media не планує вносити зміни у шоу «Маскарад»

У відповідь на спільну заяву Munhwa Broadcasting Corp (MBC), Fremantle та ТРК «Україна» група 1+1 media повідомляє, що станом на 30 жовтня 2020 року не отримувала жодного звіту або іншого повідомлення від FRAPA та не є «озброєна даною інформацією», про що йдеться у заяві компаній.

FRAPA є громадською організацією, висновки якої не можуть вважатися беззаперечними. Втім, навіть згідно з поточними правилами FRAPA – Infringement Guide – якщо відсоток подібностей складає менше 80%, то цього недостатньо, аби підтвердити, що формат є копією. Згідно ж тексту спільної заяви, у звіті FRAPA, який не було надано 1+1 media, йдеться про 73%. Крім того, у звіті міститься недостовірна інформація. Зокрема, зазначено, що у шоу «Маскарад» змагаються дві команди суддів, хоча у форматі суддів взагалі немає. Присутні й інші неточності, які медіахолдинг готовий прокоментувати по факту отримання оригіналу звіту.

У відповідь на запити від ЗМІ, 1+1 media повідомляє, що не планує вносити жодних змін у шоу «Маскарад», оскільки медіахолдинг виробляє інший формат, який немає жодного відношення до формату «The Masked Singer».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Як зазначалося раніше, 1+1 media вирішуватиме всі питання щодо шоу «Маскарад» виключно у юридичній площині.

Расскажите друзьям про новость