1+1 Digital Sales та «Глобал Медіа Груп» підписали меморандум про співпрацю
14 Сен 2021, 15:06

1+1 Digital Sales та «Глобал Медіа Груп» підписали меморандум про співпрацю

У серпні 2021 року 1+1 Digital Sales – підрозділ 1+1 media, який займається створенням Digital-кампаній та інтеграцій на онлайн-ресурсах групи, та компанія «Глобал Медіа Груп», що є ексклюзивним партнером-селлером спонсорських інтеграцій на каналах медіахолдингу, підписали меморандум про співпрацю. Зокрема, в межах меморандуму зафіксовано намір про об’єднання пропозицій в пакетні продажі для підвищення ефективності комплексних спонсорських та діджитальних кампаній. Така позиція зумовлена широкою зацікавленістю з боку партнерів, а також життєвим циклом самих ТВ-продуктів, який зі зростанням інтернет-аудиторії та виникненням нових каналів комунікації суттєво збільшився.

Зокрема, мова йде про створення окремих пакетів для спонсорських проявів, де брендам, окрім присутності в традиційному ТБ, пропонуватимуться і різноманітні Digital-проєкти, промо-кампанії, що передбачатимуть інтерактивну взаємодію з аудиторією, активності в соціальних мережах і т.д. 

«З огляду на важливість комплексного підходу в спонсорських рішеннях, в найближчому майбутньому абсолютно всі спонсорські пропозиції будуть містити ТВ і Діджитал частини, а також інструменти для оцінки показників кампанії на всіх ресурсах. Ми впевнені, що клієнти оцінять такий підхід і зручність пакетної пропозиції, адже спонсорство – це не просто набір проявів у ТВ-програмі або брендування інтернет-ресурсів. Це, першочергово, можливість вибудувати потрібну комунікацію і отримати ефективний контакт зі споживачем на всіх лінійних, цифрових і мобільних платформах», – прокоментувала Катерина Кудрицька, керівниця «Глобал Медіа Груп».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У медіагрупі переконані, що такий комплексний підхід стане чудовою можливістю для партнерів встановити додатковий контакт з аудиторією на всіх етапах. Це, своєю чергою, зробить участь бренду в тому чи іншому проєкті максимально ефективною й дозволить підвищити лояльність аудиторії.

«Бажання телеглядача зазирнути залаштунки ТВ-проєкту приводить його на інтернет-майданчики, автоматично перевівши в статус кросмедійного споживача контенту. Детальне розуміння сценаріїв споживання контенту допомагає нам створювати глибокі інтеграції бренду в проєкт, відповідно суттєво збільшуючи ефективність такого партнерства. Впевнений, що синергія з «Глобал Медіа Груп» принесе нам нові цікаві виклики та масу крутих креативних кейсів», – зазначив Максим Казьмін, керівник 1+1 Digital Sales.

Загалом Digital 1+1 media нараховує 9 інтернет-майданчиків, які щомісяця відвідують більш ніж 10 млн користувачів, що генерують 137 млн переглядів сторінок та охоплюють близько 41% всього УАнету. Сайти ТСН.ua та UNIAN.net є найпопулярнішим новинними ресурсами в Україні, а для спортивних фанатів є два топових майданчика Football Hub та ПРОФУТБОЛ Digital. Група створює Digital-серіали та має власне агентство по роботі з блогерами. 

Сумарно сторінки в соціальних мережах проєктів групи 1+1 media нараховують аудиторію в близько 10 млн юзерів. 

Расскажите друзьям про новость