Golden Drum 2024: добірка переможців з України
11 Жов 2024, 17:01

Golden Drum 2024: добірка переможців з України

Щорічний європейський фестиваль реклами Golden Drum оголосив своїх переможців.

Цього року учасники з України вибороли золото, срібло, бронзу та Гран-прі. Редакція MMR хоче привітати їх з перемогою та розповісти читачам про їх проєкти.

  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine отримала 8 нагород за проєкт «Мед мінних полів», створений у співпраці з з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України: Best of Social Good у категорії SOCIAL GOOD, Non-profit Social Good; 4 золота у категоріях: EXCELLENCE IN MEDIA, Non-Profit/Charity, NGO; SUSTAINABLE BUSINESS SOLUTIONS; GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT; CONTENT, PR; 

Окрім цього Kernel та Міністерство закордонних справ України увійшли до ТОП-3 клієнтів з Гран-прі, за версією Golden Drum, а Saatchi & Saatchi Ukraine до ТОП-4 агенцій року. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
  • Агенція Havas Digital Kyiv з проєктом #TheDonationMap для фандрейзингової платформи UNITED24 у категорії C. DIGITAL CRAFT, Other Use of Technology; A. CREATIVE USE OF MEDIA, Digital & Mobile Platforms; B. EXCELLENCE IN MEDIA, Use of Low/Small Budget.

Срібло:

  • Креативна агенція ISD Group з роботою Unmute the puberty для Фонду ООН у галузі народонаселення у категорії C. DIGITAL CRAFT, Motion Graphics Design & Animation.
    Креативники створили драматичний Instagram-cеріал про статеве дозрівання.
  • Агенція McCann Kyiv з проєктом ArtArmor. Art that saves lives для благодійного фонду UKRAINE FOR HEROES у категорії F. SPORTS, POP CULTURE & ART, Art; B. CONTENT, PR.
    Проєкт переосмислює використані бронепластини від бронежилетів як полотна для потужних мистецьких творів.
  • Креативна агенція ISD Group з проєктом «Укриття від нетерпимості» для ГО «Різні. Рівні» у категорії A. INDUSTRY CRAFT (Brand Communication & Design, Outdoor, Print & Publishing, Package Design), Art Direction.
  • Агенція Bickerstaff.756 з роботою Nearest bomb shelter для Українського павільйону на Венеційській бієнале у категорії C. OUT OF HOME (OOH), Posters; B. EXCELLENCE IN MEDIA, Use of Low/Small Budget; B. CREATIVE EFFECTIVENESS, Non-profit.
  • Агенція Havas Digital Kyiv з проєктом #TheDonationMap для фандрейзингової платформи UNITED24 у категорії A. GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT; B. EXCELLENCE IN MEDIA, Use of Creative Idea.
  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine за проєкт «Мед мінних полів», створений у співпраці з з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України, у категорії DIGITAL CRAFT, Other Use of Technology.

Бронза:

  • Агенція Bickerstaff.756 з роботою Nearest bomb shelter для Українського павільйону на Венеційській бієнале у категорії C. OUT OF HOME (OOH), Posters.
  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine за проєкт «Мед мінних полів», створений у співпраці з з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категорії ENGAGEMENT, Public & Community Relations та INNOVATION CRAFT
  • Агенція Havas Digital Kyiv з проєктом #TheDonationMap для фандрейзингової платформи UNITED24 у категорії A. INTEGRATED, Non – profit; B. CONTENT, Games; B. SOCIAL GOOD, Non-profit Social Good.

Гран-прі:

  • Креативна лабораторія Gusev Art Lab з роботою Survived parcels для Нової пошти у категорії F. CONTENT, Real-Time Action Content.
    Креативники створили ілюстрацію для посилок, що вціліли після ракетного удару по поштовому терміналу Нової пошти у Харківській області, і промаркувала кожну з них повідомленням «Ця посилка пережила ракетний удар».

Розкажіть друзям про новину