Golden Drum 2024: шорт-лист українських робіт
02 Жов 2024, 14:12

Golden Drum 2024: шорт-лист українських робіт

Щорічний європейський фестиваль реклами Golden Drum оголосив своїх фіналістів. Переможці Golden Drum будуть оголошені на церемонії вручення нагород 10 жовтня.

MMR пропонує добірку українських робіт, які увійшли до цьогорічного шорт-листа фестивалю.

  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine за проєкт «Мед мінних полів», створений у співпраці з з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України, у категорії C. ENGAGEMENT, Direct; C. ENGAGEMENT, Public & Community Relations; D. INNOVATION CRAFT; B. EXCELLENCE IN MEDIA, Non-Profit/Charity, NGO; D. SUSTAINABLE BUSINESS SOLUTIONS; A. GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT; B. SOCIAL GOOD, Non-profit Social Good; C. DIGITAL CRAFT, Other Use of Technology.
  • Креативна агенція ISD Group з роботою Unmute the puberty для Фонду ООН у галузі народонаселення у категорії C. DIGITAL CRAFT, Motion Graphics Design & Animation. Креативники створили драматичний Instagram-cеріал про статеве дозрівання.
  • Агенція McCann Kyiv з проєктом ArtArmor. Art that saves lives для благодійного фонду UKRAINE FOR HEROES у категорії F. SPORTS, POP CULTURE & ART, Art; B. CONTENT, PR. Проєкт переосмислює використані бронепластини від бронежилетів як полотна для потужних мистецьких творів.
  • Агенція Havas Digital Kyiv з проєктом #TheDonationMap для фандрейзингової платформи UNITED24 у категорії B. CONTENT, Online & Mobile; A. INTEGRATED, Non – profit; B. CONTENT, Games; D. DIGITAL, MOBILE & TECHNOLOGY, Creative use of AI / AR, Data / Insight, Metaverse, NFT; C. DIGITAL CRAFT, Other Use of Technology; A. CREATIVE USE OF MEDIA, Digital & Mobile Platforms; B. EXCELLENCE IN MEDIA, Use of Creative Idea; B. EXCELLENCE IN MEDIA, Use of Low/Small Budget; A. GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT; B. SOCIAL GOOD, Non-profit Social Good.
  • Креативна лабораторія Gusev Art Lab з роботою Survived parcels для Нової пошти у категорії F. CONTENT, Real-Time Action Content. Креативники створили ілюстрацію для посилок, що вціліли після ракетного удару по поштовому терміналу Нової пошти у Харківській області, і промаркувала кожну з них повідомленням «Ця посилка пережила ракетний удар».
  • Креативна агенція ISD Group з проєктом «Укриття від нетерпимості» для ГО «Різні.Рівні» у категорії A. INDUSTRY CRAFT (Brand Communication & Design, Outdoor, Print & Publishing, Package Design), Art Direction.
  • Агенція Bickerstaff.756 з роботою Nearest bomb shelter для Українського павільйону на Венеційській бієнале у категорії C. OUT OF HOME (OOH), Posters; B. EXCELLENCE IN MEDIA, Use of Low/Small Budget; B. CREATIVE EFFECTIVENESS, Non-profit.
  • Агенція Postmen з проєктом «Повертаємо Схід» для кондитерської Honey у категорії A. FILM, Short Online film. У рамках проєкту відродили торт «Шахтарський», виробництво якого припинилося після окупації Луганська у 2014 році, та створили пронизливий відеоманіфест, який показує Донецьк і Луганськ не просто як індустріальні зони, а як яскраві регіони з глибоким культурним корінням.

Розкажіть друзям про новину