Кілька тижнів тому реклама Apple з гідравлічним пресом, який розчавлює різноманітні предмети, викликала невдоволення серед креативної спільноти і користувачів соцмереж.
Компанія негайно вибачилась, проте це не завадило її конкуренту, Samsung, потролити Apple та випустити дотепну рекламу для просування власного планшета Samsung Galaxy Tab S9 Ultra.
І, схоже, Samsung нарешті вирішив перетворити цю маленьку сварку на справжній інструмент маркетингової комунікації — і тепер представив нову кампанію з актором та репером Джейденом Смітом і… яблуком.
У серії відеороликів корейський бренд вкотре дражнить Apple, демонструючи, що його пристрої працюють краще в певних аспектах. Джейден Сміт приймає абсурдні та незвичні виклики, щоб підкреслити ексклюзивні особливості пристроїв Samsung, водночас наголошуючи на обмеженнях продукції Apple.