«Пуститися берега», кролики-крадії та Бен Аффлек з пончиками: 10 найкращих реклам Супербоулу
14 Лют 2023, 15:04

«Пуститися берега», кролики-крадії та Бен Аффлек з пончиками: 10 найкращих реклам Супербоулу

Відсутність криптоіндустрії на Супербоулі залишила місце для багатьох великих рекламодавців Великої гри, таких як Dunkin’, PopCorners і Crown Royal. Насправді, значна частина новеньких цього року стала одними з найбільших креативників вечора, що запам’яталися.

Це був також великий рік для стрімерів таких, як Netflix, Tubi, Peacock і Paramount+, що зробили фурор.

Редактори Adweek обрали топ-10 найкращих реклам на національному Суперкубку цього року, які найбільше їх вразили:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
10. Uber One | “One Hit for Uber One”
https://www.youtube.com/watch?v=mnySyKAoLpI&ab_channel=UberEats

Uber попросив P. Diddy створити хіт для Uber One, його членської програми, що об’єднує поїздки, доставку та продуктовий бізнес.

9. Doritos | “Jack’s New Angle”
https://www.youtube.com/watch?v=GYPYfEVU62U&ab_channel=Doritos

Doritos представила одержимість суперзірок трикутниками. Елтон Джон та Джек Харлоу почали на грати на новому музичному інструменті, що дуже нагадує закуску бренду. У ролику також з’явилася і Міссі Елліотт.

8. Crown Royal | “Thank You Canada”
https://www.youtube.com/watch?v=hb0ApqrHF5c&ab_channel=CrownRoyal%28Official%29

Супербоул – це зазвичай час для американських прапорів, іконографії білоголового орлана та більшої кількості американського пива, ніж будь-хто може переварити за законом. Отже, ода Канаді від алкогольного бренду Crown Royal виділяється з кількох причин, зокрема, її довгого переліку кумедних фактів та фронтмена Foo Fighters Дейва Грола. Це сміливий та гідний вступ у Велику гру.

7. PopCorners | “Breaking Good”
https://www.youtube.com/watch?v=ZMlemd6U24Y&ab_channel=PopCorners

Снеки з попкорну PopCorners від Frito-Lay увійшла до хронології популярної метамфетамінової драми «Пуститися берега», запросивши Аарона Пола та Браяна Кренстона та продюсерську компанію Interrogate, щоб відтворити оригінальну історію серіалу… але із снеками. Так, Джесс Пінкман з серіалу «Пуститися берега» готував чипси замість наркотиків.

6. Dunkin’ | “Drive-Thru”

Бен Аффлек приймав замовлення відвідувачів у Dunkin’ Donuts, серед яких була Дженніфер Лопес.

5. NFL | “Run With It”
https://www.youtube.com/watch?v=5MLCf2gsC3E&ab_channel=NFL

Глядачі вже бачили футбольну гонитву. Чого вони ще не бачили, так це те, що жінки ставали героїнями найбільшої реклами року, яку рекламі Національної футбольної ліги. Дія гостра, діалоги кумедні, і обіцянка кращого, більш справедливого майбутнього у галузі — те, чого варто з нетерпінням чекати.

4. Netflix/GM | “Why Not an EV?”

General Motors і Netflix об’єднали зусилля, щоб дати електромобілям ту сцену, на яку вони заслуговують, відображаючи зростаюче хвилювання суспільства з приводу повністю електричного майбутнього. У рамках розгортання цього стратегічного альянсу рекламний ролик, що демонструє прихильність обох компаній до більш стійкого майбутнього. У роликах Вілл Феррелл увійшов у світ деяких з найбільших шоу та фільмів Netflix, включаючи «Армію мерців», «Гру кальмара» та інші.

3. Molson Coors | “High Stakes Beer Ad”

Після більш ніж 30-річної перерви у бійці, присвяченій Game Day, Molson Coors бореться за увагу глядачів за допомогою ролика, в якому Miller Lite та Coors Light беруть участь у бійці в барі. У виграшному повороті обидва бренди програють Blue Moon. Можливо, знання того, що це була одна з найефективніших рекламних роликів вечора, допоможе налагодити стосунки.

2. Workday | “Rock Star”
https://www.youtube.com/watch?v=2ID-1mzRAew&ab_channel=Workday

Характеристика «рок-зірка» у діловому світі зайшла надто далеко, згідно з роликом для Суперкубку компанії Workday, що спеціалізується на корпоративному програмному забезпеченні, в якому представлені справжні рок-зірки. Ролик показав Оззі Осборна, Пола Стенлі з гурту Kiss, Гері Кларка-молодшого, Джоан Джетт та Біллі Айдола, кожен з яких демонструє, що означає бути справжньою рок-зіркою. Так музиканти попросили офісних працівників забути термін «рок-зірка».

1. Tubi | “Rabbit Hole”

Американська платформа контенту Tubi мала одну чітку стратегію: змусити Америку помітити це. Потім змусити Америку пам’ятати про це. Перша 60-секундна реклама стрімера була зовсім дивною, і глядачі задавалися питанням, що було з цими гігантськими кроликами, які викрадають випадкових людей. Другий ролик мало не зламав гру, створивши враження, що Tubi зламав телевізор глядачів, і вони більше не дивляться Суперкубок. ЇЇ останній ролик знову наголосив на кроликах, закріпивши образ нового жахливого талісмана Тубі в нічних кошмарах 100 мільйонів людей.

Розкажіть друзям про новину