Експертне журі X-RAY Marketing Awards оцінить кейси номінантів
12 Вер 2022, 14:03

Експертне журі X-RAY Marketing Awards оцінить кейси номінантів

Оргкомітет X-RAY презентує склад журі, яке буде оцінювати роботи номінантів:

Юрій Гладкий
Co-founder, CEO
Grape
Юрій Дума
Managing Director
provid
Іван Роговченко
Chief Design Officer
TECHIIA holding
Борис Цомая
маркетинг-директор
Meest Україна
Валерій Бондар
директор з маркетингу АТБ,
маркетинг-директор року за версією X-RAY 2021
Роман Геращенко
CEO & Founder
Sasquatch Digital
Антон Бокий
Head of SMM and Influencer Marketing
INTERTOP
Роман Шинкаренко
діджитал-маркетолог,
експерт у просуванні товарів у галузі e-commerce  
Олексій Коваль
СЕО, співзасновник
X Vision

Проєкти номінантів будуть оцінюватися за трьома критеріями:

  1. Відповідність результатів проєкту задачам та меті
  2. Результат реалізації (кількісні та/чи якісні показники, залежно від номінації)
  3. Новаторство та креативність у реалізації проєкту

Система оцінювання бальна, де для кожного із критеріїв 1 – мінімальний бал, 3 – максимальний.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Голосування членів журі триватиме до 20 вересня. 

Розкажіть друзям про новину