На чому працюють генератори змін. Пояснює спікерка Форуму SHKALA Аліна Фролова
29 Май 2019, 14:18

На чому працюють генератори змін. Пояснює спікерка Форуму SHKALA Аліна Фролова

Аліна Фролова, директорка з розвитку «Stratcom Україна», експертка з маркетингових та стратегічних комунікацій, радниця міністра інформаційної політики України. На Форумі SHKALA Аліна представить лекцію «Генератори змін: як активувати українців. П'ять висновків за останні п'ять років життя»:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Після Революції гідності вже минуло п’ять років. Про це можна сказати оптимістично: суспільство змінюється, вплив громадян на державні процеси збільшується, Україна крокує до ЄС. Але під привабливою поверхнею є й інша правда: професійне вигорання активістів, розчарування від неможливості швидких змін, зникнення проектів через втрату інтересу їхніх ініціаторів. Що з цим робити? Змінювати ставлення до реформ та активувати українців.

Сучасний світ має безліч викликів, він складний, проте саме це має спонукати діяти. Однак звідусіль ми бачимо, що люди схильні шукати прості відповіді на багаторівневі запитання. Звідси – популізм та ностальгічні погляди у минуле, що нібито стане great again. Не стане. Майбутнє вже поруч, і нам потрібні нові шляхи.

Індустрія комунікацій має інструменти, які здатні допомогти. Проте краще використовувати їх обережно. Тривалий час помилкою комунікацій змін був рекламний ефект миттєвого результату: зроби «А», щоб отримати «B». Це пастка. Такий підхід дає змогу залучити людей зараз, але як тільки вони зрозуміють, що вимушені працювати довго, то підуть. І будуть праві – їм обіцяли інше. Сталий підхід не sexy, але без нього нічого не відбудеться. І знайти шлях зробити його привабливим – наше завдання.

Ми більше не можемо просто фантазувати. Так, мріяти корисно. Однак ідеї слід втілювати в життя, а для цього необхідний план дій та системний підхід. Здається, всі знають, що генератори ідей не завжди результативні менеджери, але у соціальних питаннях все ще існує запит на героїв-одинаків. Людина-оркестр – це чудово, але для поступових змін ставку варто робити на підтримку широких громадських рухів.

І не слід думати, що потрібні суспільству дії будуть одразу сприйняті та підтримані. Можливо, ще не всі навіть побачили проблему, а дидактичність та розгорнуті пояснення залишились далеко позаду. Як пояснити складне просто? Що ж, це і є виклик. Заощаджуйте енергію та готуйтеся бігти марафон. Як саме? Розкрию секрети на SHKALA 2019.

Расскажите друзьям про новость