Світлана Лобанова очолила креативну команду агенції. Катя Пікуль та Світлана Болдирєва будуть займатися міжнародними клієнтськими та внутрішніми проектами.
Світлана Лобанова раніше обіймала посаду креативного директора в діджитал-агенції Skykillers. Серед найбільш відомих робіт, над якими працювала Світлана в Skykillers, – ролик для Google Pay та ряд робіт для Unicef Ukraine.
«За останній час агенція виросла та продовжує рости. Більшим став не тільки список клієнтів, а й команда, – розповідає Віктор Дубровін, керуючий партнер Aimbulance. – Ми робимо велику кількість проектів в Україні та за її межами, тому не дивно, що в нас з’явилась потреба ще в одному креативному директорі. Зі Світланою ми провели декілька зустрічей і зрозуміли, що ця людина підходить нам як за духом, так і за цінностями. І ми абсолютно впевненні, що вона допоможе усім нашим командам робити проекти на ще більш високому рівні та крім реалізації ефективних/результативних проектів для наших клієнтів, збирати нові креативні та дизайн нагороди». Раніше керуючі партнери Aimbulance Роман Гавриш та Віктор Дубровин розповіли MMR про еволюційний шлях від digital-агенції до маркетингової, відмінності МСБ від корпорацій та головні виклики перед індустрією.