Кіна не буде: аналіз соціальних мереж кінотеатрів під час карантину
17 Июл 2020, 10:30

Кіна не буде: аналіз соціальних мереж кінотеатрів під час карантину

NGN.agency дослідили SMM-активності найбільших кінотеатрів — Планета Кіно, Мультиплекс, Оскар, Баттерфляй, Сінема Сіті

Ми, NGN.agency⚡️, скролимо стрічку соціальних мереж і не соромимось цього. Скролимо усвідомлено, адже аналізуємо поведінку брендів та досліджуємо результати комунікацій з професійної точки зору. На цей раз розповідаємо, як виживали одні з тих бізнесів, що не мали ніякої можливості продовжувати свою основну роботу — кінотеатри.

Карантин вніс чималі зміни в життя кожного. Ми почали цінувати звичні ритуали, наприклад, похід з друзями в кіно. І якщо попкорн купити ми ще мали можливість, то насолодитись фільмом на великому екрані з якісним звуком та зображенням було проблематично. З 12-го березня по 2-ге липня всі кінотеатри України були зачинені.

Що сталося з бізнесами сфери кіно? Які нові шляхи прибутку знаходили? Продовжували спілкувалися з клієнтами онлайн чи припинили свою роботу? Розбираємось у деталях через дослідження соціальних мереж найбільших кінотеатрів — Планета Кіно, Мультиплекс, Оскар, Баттерфляй, Сінема Сіті.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

⚡️ Планета Кіно має свій власний концептуальний фановий tone-of-voice та візуал, що привертає увагу. До карантину вони анонсували фільми, як нові, так і раніше показані, розповідали про брендовий мерч, внутрішні новини Планети Кіно, а також про акції. Під час карантину їхня активність в соціальних мережах хоч і зменшилась майже в 2 рази, проте рівень взаємодії аудиторії навіть виріс.

Що відбувалось, доки фізично двері Планети були зачинені?

⚡ чимало повідомляли про продаж їхнього фірмового попкорну Pumpidump (де купити та як замовити з доставкою);

⚡ заохочували підтримати їх придбанням сертифікатів на квитки після відкриття кінотеатру, назвали цю акцію «Врятуй Планету»;

⚡ запустили челендж #нарештізроби, в рамках якого розповіли про особисті to-do листи їхньої команди;

⚡ в партнерстві з don’t Take Fake та IQOS Ukraine організували декілька показів автокінотеатру;

⚡ один із засновників Планети Дмитро Деркач проводив live-ефіри в Instagtam з медійними особистостями, такими як Аліна Паш, Дзідзьо, Юрій Горбунов.

Вважаємо, що такі активності вплинуть на лояльність аудиторії. І якщо в інших бізнес-процесах Планета Кіно спрацювала також якісно, люди після карантину повернуться.

⚡️ Ще один лідер створення контенту — кинотеатр Multiplex. До карантину за кількістю та якістю публікацій вони були першими. В період січень-лютий вони зробили близько 140 постів в таких категоріях: анонси фільмів, активації аудиторії, наприклад «хто ти на новорічному корпоративі», багато фанового контенту, цікаві факти, розіграші подарунків, конкурси.

На карантині кількість публікацій в соціальних мережах зменшилася майже втричі, але це не завадило отримати найбільший приріст аудиторії серед кінотеатрів. Що для цього було зроблено:

⚡ ситуативний маркетинг (доповнення логотипу на час карантину);

⚡ ретроспектива фільмів (згадки про раніше показані стрічки, розповіді цікавих фактів сюжету та процесу створення);

⚡ продаж сертифікатів на майбутні сеанси;

⚡ анонси про можливість замовити попкорн з доставкою Новою Поштою;

⚡ продаж оригінального Panettone на Великдень з попкорном на верхівці;

⚡ фановий контент, що підбадьорював підписників в непростий для всіх час.

Як результат — наполовину повні зали відразу після відкриття (інша половина квитків — недоступна для продажі в цілях безпеки) та найбільший приріст аудиторії серед кінотеатрів — більше 10000 людей в Instagram за період карантину. Якщо вам здається, що це не так вже й результативно, для порівняння — у наступного представника кількість підписників на тій же платформі зменшилась на 856 людей. На наш погляд, Мультиплекс показали крутий результат.

⚡️ Мережа кінотеатрів «Оскар» і до обмежень була не надто активна за кількістю публікацій в соціальних мережах. Тематика постів — анонси фільмів, прем’єри, які відбулись в кінотеатрі за участю селебрітіc, різні акції, переваги кінотеатрів: попкорн, крісла для закоханих Loveseats, Дитяча кімната і VIP-клуб.

Під час карантину активність різко зменшилась (пост-привітання з Великоднем, конкурс, активації, проте з невеликим результатом).

Разом з тим з’явилось нове направлення — автокінотеатр на території UNIT.City. Це викликало органічні відмітки та згадування від аудиторії.

Нам подобається романтичність формату і сподіваємось, популярність (а значить, і якісь послуг) буде рости з часом, враховуючи нову реальність дистанції в 1,5 м.

Оскар SMM

⚡️ Мережа кінотеатрів «Баттерфляй» у січні-лютому публікували від 30 до 60 постів на місяць (що в порівнянні досить багато), проте активність публіки отримували тільки у розіграшах чи конкурсах. Під час карантину припинили комунікацію в соціальних мережах і відновили лише 1 липня.

З часом ми побачимо, до чого призведе таке рішення з точки зору кількості людей в залі, але щодо соціальних мереж кінотеатру можна сказати одне — вони просто є. Приріст аудиторії у Facebook за майже за півроку складає менше 5000 людей, для порівняння у кінотеатра Мультиплекс на даний момент — більше 200к підписників.

Батерфляй SMM

⚡️ Сінема Сіті також публікували анонси фільмів та конкурси до карантину, а під час — різко зменшили постинг (наприклад, в травні було 0 публікацій). Одна активація все ж відбулась — безкоштовна підписка на MEGOGO на 10 днів. Інших активностей чи нових форматів не спостерігалось, можливості придбати додаткові продукти чи послуги наперед — не було.

Синема сити SMM

Як сказав один з представлених кінотеатрів, «Карантин закінчиться, а кіношка — ні». Після будь-яких обмежень та відсутності розваг прямує природне бажання людей витрачати гроші на час поза домом.

Хоча зараз зали лише наполовину заповнені в цілях безпеки, люди вже засумували за звичним ритуалом відвідувати кіно з друзями чи сім’єю. До кого вони підуть — питання багатьох факторів: досі сформована лояльність, матеріальна доступність, зручна локація, наявність бажаних фільмів у прокаті, час сеансів та навіть смачний попкорн.

Але за проведеним агенством NGN.agency аналізом видно, що на лояльність аудиторії можна впливати навіть під час карантину.

Дослідивши поведінку в соціальних мережах та винахідливість українських кінотеатрів, що хочемо сказати наприкінці:

⚡️ за будь-яких обставин можна знайти нові можливості — чи не найцінніший позитивний висновок карантину;

⚡️ важливо мислити стратегічно і діяти на випередження. Навіть якщо зараз продажі неможливі по зовнішнім об’єктивним причинам, є сенс використовувати час для потенціального збільшення прибутку у майбутньому (покращувати сайт, сервіс, продумувати нові стратегії і т.д.);

⚡️ корисний, естетичний, концептуальний контент, «людяність» бренду, колаборації — це актуальні та дієві інструменти маркетингу. І для кінотеатрів, і для будь-якого B2C бізнесу.

Дякуємо за ваш час та розумні очі зі зворотньої сторони екрану.
NGN.agency ⚡️⚡️⚡️

Кавер: NGN.agency

Расскажите друзьям про новость