Лариса Булатова очолила комітет ІКЗР
26 Янв 2021, 13:36

Лариса Булатова очолила комітет ІКЗР

Рішенням загальних зборів засновників ІКЗР головою комітету у 2021 році знову обрано Ларису Булатову, директорку ТОВ «Перехід Аутдор», яка очолювала асоціацію у 2020 році. Технічний комітет ІКЗР очолив Юрій Герасьов, стратег BigMedia (група BigBoard).

Попри труднощі 2020 року Індустріальний комітет зовнішньої реклами України виконав усі поставлені завдання. Однак диджитал, що увірвався в Outdoor, ставить індустріальне об’єднання перед новими викликами. На початку 2020 року частка цифрових панелей серед усіх форматів зовнішньої реклами становила 0,22 %. А вже наприкінці 2020 року цей показник збільшився до 4,5 %, продемонструвавши зростання більше ніж на 1000 %.

«Протягом останніх кількох років зовнішня реклама демонструє стрімке зростання цифрового інвентарю, і ця тенденція збережеться у 2021 році, — зазначила Лариса Булатова, голова ІКЗР. — Тому актуальною є модернізація досліджень з урахуванням новітніх технологій вимірювання ефективності саме цифрових носіїв, дослідження транспортних і пасажиропотоків у режимі реального часу, а також імплементація даних щодо цифрового інвентарю в комплексну кампанію для достатнього охоплення аудиторії рекламного повідомлення на ефективній частоті. Ми також продовжимо роботу зі стандартизації способів продажу та купівлі цифрових панелей. Асоціація «Індустріальний комітет зовнішньої реклами України» формує правила роботи для всього ринку. На наші стандарти продажів і модернізовані дослідження очікують у багатьох містах України, де цифровий інвентар встановлюють не лише національні, але й локальні оператори».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Під керівництвом Юрія Герасьова технічний комітет ІКЗР продовжить працювати над вдосконаленням моделі Reach&Frequency, а також системи розрахунку показників динамічних носіїв із врахуванням середніх швидкостей руху різних пасажиропотоків і додаванням нічної аудиторії.

Також у цьому році Індустріальний комітет зовнішньої реклами має намір перейти на нову систему звітності по ринку — на платформі Power BI.

Расскажите друзьям про новость