На фоні росту поточних заявок рекламодавців на телевізійне розміщення у 2021 році, компанія Ocean Media Plus, яка є партнером медіагрупи StarLightMedia, покращує свій прогноз росту ринку, який за новими оцінками складе близько 15% у гривні.
Коментує Сергій Смелянський, директор компанії Ocean Media Plus: «Ми оновили наші прогнози з урахуванням зростання поточних річних заявок рекламодавців і збільшення бюджетів 1 кварталу 2021. Переговори все ще тривають. Наші клієнти – це великі міжнародні і українські компанії, які нарощують свої інвестиції у телебачення, і ми сприймаємо це з оптимізмом. За минулий рік рекламодавці напрацювали великий досвід ведення бізнесу під час пандемії, споживачі, в свою чергу, теж адаптувалися до карантинних обмежень і більш впевнено дивляться у майбутнє. Тому в комплексі ми маємо достатньо підстав прогнозувати зростання ТВ-ринку на 15% у 2021 році».
«Цього року ми вивели на ринок нову послугу – можливість купити однією угодою пряму ТВ-рекламу і медійне спонсорство. Такий підхід дозволяє отримати оптимальну комбінацію якості і ціни по угоді і ми можемо констатувати, що у рекламодавців є попит на цю пропозицію. Так, вже близько 30% наших клієнтів купили комбінацію прямої реклами і медійного спонсорства, при цьому приблизне розподілення рейтингів в таких угодах складає 85%/15% на пряму рекламу і медійне спонсорство відповідно», — додав Сергій Смелянський.