UAnimals зняли рекламу фейкового магазина натурального хутра із Христиною Соловій
28 Дек 2020, 12:24

UAnimals зняли рекламу фейкового магазина натурального хутра із Христиною Соловій

Гуманістичний рух UAnimals презентував рекламний ролик фейкового магазина натурального хутра Golden Fur, в якому замість ціни можна дізнатися про справжню вартість подібних виробів — кількість вбитих тварин.

«Ми в UAnimals створили власний онлайн-магазин натурального хутра goldenfur.com.ua, який всього за місяць зібрав десятки тисяч потенційних клієнтів. Особливість крамниці полягає в максимально чесній ціні.» — каже засновник гуманістичного руху UAnimals Олександр Тодорчук — «Натискаючи на кнопку «дізнатись ціну» потенційний покупець шуби  не може нічого купити, втім дізнається про кількість вбитих для неї лисиць, єнотів та інших тварин. Тепер прийшов час виходити на новий рівень і запускати справді чесну рекламу натурального хутра».

Головною героїнею відеоролику стала співачка Христина Соловій, яка багато років підтримує гуманістичний рух UAnimals та боротьбу за права тварин — «Я не купую одяг та взуття із натуральної шкіри чи хутра, бо більше не бачу шубу. Бачу лише налякані очі невинного звіряти, життя якого — тільки довгі страждання, вкінці яких — смерть в жахливих муках. Магазин Goldenfur створений спеціально для того, аби чесно розповісти вам про справжню ціну хутра. Тому, я без вагань погодилась знятися у цьому рекламному ролику. Маю надію, що наша спільна робота приверне увагу до цієї глобальної проблеми і допоможе українському суспільству стати більш усвідомленим.»

Зйомку відео взяла на себе агенція NEOS Digital Agency, а режисером ролику виступив Олександр Шкрабак — «У 21 сторіччі є більш гуманні способи зігрітися, ніж одягати на себе шкури вбитих тварин. Тому ми тут разом із UAnimals».

Нагадаємо, це не перша акція гуманістичного руху, присвячена боротьбі за відмову від натурального хутра. Як член світового Fur Free Alliance, UAnimals домовляється з дизайнерами та рітейлерами про відмову від натурального хутра. На даний момент активістам вдалося отримати зобов’язання не використовувати кривавий матеріал від Andre Tan, Bevza та ще двох десятків брендів Ukrainian Fashion Week. Окрім того, активісти вимагають заборони хутрових ферм і закликають парламентарів прийняти законопроєкт 2360.

Расскажите друзьям про новость