Креативна агенція Havas Ukraine і компанія Фокстрот випустили правдиву новорічну кампанію з дрібкою іронії та всенародними героями.
Що тут скажеш — 2020 рік став, напевно, одним із найскладніших для кожного з нас зі зрозумілих причин. І наприкінці цього складного року, коли шампанське буде в одній руці, а мандаринка в іншій, промайне думка: “Фух, а ми таки молодці. Витримали!”.
Це правда, яка об’єднує не тільки певний сегмент аудиторії. І навіть не українців в цілому. Це правда, що об’єднує людей у всьому світі. Вона і стала основою ідеї: цьогорічний Новий рік — це святкування завершення 2020 року, переможцями якого є всі ми. Кожен з нас пройшов через свої перипетії і не зламався. Пристосувався, покращив навички, зробив усе, що зміг і навіть більше. Кожен з нас — переможець. А переможці заслуговують на приз — новорічні знижки від Фокстрот!
«Погодьтеся, минулий рік – не подарунок. Втім, певне, багатьом потрібно було пройти це випробування, щоб більше часу провести з рідними, приділити увагу улюбленому хобі або скористатися моментом і переформатувати свій бізнес. Та й взагалі: усвідомити важливі цінності та стати сильнішими, нехай навіть у піжамі та домашніх капцях, – прокоментувала концепцію промо кампанії Наталія Ставраті, маркетинг директор бренду Фокстрот. – Щиро віримо, що 2021-й точно буде з подарунками і тільки приємними».
Ідея стала жити, перш за все, у роликах, герої яких — це уособлення всіх нас, справжніх переможців. Трохи пошарпаних, заклопотаних у робочих і домашніх справах, але гордих собою. Щасливих, що цей рік, а з ним і ось-це-ось-все, нарешті добігає кінця (звісно, так хочеться думати).
В рамках новорічної кампанії Фокстрот команда Havas Ukraine також створила короткі версії роликів, візуальні матеріали різних форматів та радіоролики.