Про домашнє насильство сказали у формі дитячої гри-лічилки
26 Ноя 2020, 16:06

Про домашнє насильство сказали у формі дитячої гри-лічилки

Skykillers разом з UNFPA створили соціальний проєкт проти домашнього насильства «Лічилка», до якого залучили українських зірок. Проєкт створено в рамках міжнародної акції “16 днів активізму проти гендерно зумовленого насильства”. Ініціаторкою стала Маша Єфросиніна, яка з 2018 року є Почесним Послом Фонду ООН у галузі народонаселення в Україні та виступає проти насильства над жінками та за гендерну рівність.

Стійкість традицій базується на безумовному прийнятті відповідних рольових моделей і передачі іншим поколінням. Завдання проєкту — розірвати це коло, показати, що в сучасному світі, повному можливостей, жорсткі патріархальні правила позбавлені сенсу. Це усього лише гра, в якій люди стали заручниками своїх ролей.

Патріархальні традиції були закладені людям ще з дитинства. Тому говориться про насильство у формі дитячої гри-лічилки, але звучить вона під чіткий біт і за форматом та монтажем відео більше схожа на реп і музичний кліп. 

Рахунок у такій грі ведеться по колу, на кого в кінці випадає останнє слово, той і вибуває з гри, тобто залишає коло. У ролику кожен глядач стає тим останнім гравцем, на кого випаде рахунок. Таким чином, відео пропонує завершити гру в традиції насильства і залишити замкнуте коло. 

Відлік ведуть Маша Єфросініна, Монатік, Юлія Саніна, Тарас Тополя та Альоша.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Нагадаємо, в рамках акції “16 днів активізму проти гендерно зумовленого насильства” діє виствка «Річ у тім» на одній з центральних площ Києва та у віртуальному просторі.

Расскажите друзьям про новость