Фокстрот перетворили бренд-персонажа у вовкулаку
24 Ноя 2020, 11:55

Фокстрот перетворили бренд-персонажа у вовкулаку

До Чорної п’ятниці Havas Ukraine разом з Фокстрот створили кампанію, у якій пізнаваний бренд-персонаж Фоксі перероджується із знайомої усім лисички на страхітливу звірюку. 

Кампанію розділили на два етапи — ролик-тизер та ролик-ревіллер, що демонструє вже остаточне переродження і розкриває всі карти щодо Чорної п’ятниці у Фокстрот. Її основою стали анімаційні ролики, в яких Фоксі несподівано (навіть для себе) починає чорніти, а її кігті — відростати, немов у Росомахи.

Окрім промо Чорної п’ятниці перед агенцією стояло ще більш масштабне завдання — попрацювати над впізнаваністю бренд-персонажа Фоксі. Здається, тепер цю пухнасту кралю вже буде важко забути.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Також за мотивами цієї хоррор-історії Havas Ukraine створила ще key visual, радіоролик і креативні POS-матеріали для мережі магазинів Фокстрот.

Расскажите друзьям про новость